=== nobeigums daivinga safari aprakstam ===

Pamostamies ap pus sešiem. Sapakojam pēdējās mantas un sēžam salonā, gaidot brokastis. Tās uzrodās pēdējā brīdī, kad esam jau samierinājušies ar domu, ka šodien mūs nebaros. Barošanas kvalitāte gan krītās, proporcionāli uz kuģa pavadītajam laikam Šīrīta brokastu jogurti laikam „taisīti no piena, kurš bijis saskābis jau kamieļmātes pupā” (c) Jolanta :) Pēc brokastīm uztaisam vienu grupasbildi uz jumpdeska, atvadāmies no komandas un sēžamies zodiakos. Pusceļā uz krastu mūsu zodiakam izbeidzās degviela, labi, ka izlīdz cita laiva un atvelk mūs līdz krastam. Krastā mūs sagaida autobuss. Priekšā apmēram 300 kilometri līdz Hurgadai. Kad nobraukti pirmie simts kilometri, ātrums nokrītās līdz kādiem 50-60 km/h. Izsakām visādus minējumus par autobusa tehnisko stāvokli un slēdzam derības, cik kilometrus vēl novilksim. Kā par brīnumu tomēr autobuss pēc kādām 4-5 stundām iebrauc Hurgadas lidostā. Mums ir ap trim stundām laika. Nododam bagāžu, iečekojamies un secinām, ka nav ko darīt. 13:30 Ieejam kaut kādā lidostas dežūrēstuvē, paņemu kaut kādu kamieļgaļas hamburgeru un kolu par nieka 9,50 eur. Neesmu pārliecināts, vai mans kuņģis ar to tiks galā. Kvalitāte – kā stacijas laukuma belašiem :(. Ko darīt nav, velku ārā kompi un rakstu šīs rindas :) 14:00 - Pie galdiņa pienāk Valcha, kurš arī atgriežās ar šo lidmašīnu. Turpat pie galdiņa vienojamies par mana rakstudarba publikāciju daivings.lv pirmajā lapā :) 15:20 - Vēljoprojām sēžam lidostas kafejnīcā. Mārtiņš un Irita niekojās ar aliņiem. Iritai, šķiet, jau ir „starp labi un pavisam labi”. Top fotosesija :) 15:40 – Andža pienāk ar neredzēta izskata pudeli. Vajagot iedzert :) Brrr ... nikns gan – pat nepiefiksēju, kas tas bija, bet laikam kaut kas ne no manas „dzērienkartes” :) 15:50 – pārvācamies pie vārtiem, tūlīt arī sākās iekāpšana. Izlidojam pēc plāna. Paliec sveika, Ēģipte ! Kā teiktu Terminator – I’ll be back ! :)