10 dienas Korfu

Tā kā pagājušajā gadā jau atpūtos vienā no Grieķijas salām Kosā 7dienas un tā bija lieliska atpūta, tad šogad arī atvaļinājumu nolēmām pavadīt Grieķijā.Izvēle krita uz KORFU salu un atpūtu pagarinājām līdz 10 dienām. Sākās viss ar to, ka ziemā izlasīju grāmatu ES PATI un jau iemīlējos šajā salā. Beidzot lasīt grāmatu sāku meklēt kādas ir iespējas nokļūt uz šo salu un man par prieku izrādijās, ka var aizlidot ar Ryanair un tas nozīmē, ka nebūs tik dārgi (turp atpakaļ diviem samaksāju 200Ls). Turp lidojām caur Briseli konektings ap 2 stundām atpakaļ caur Oslo konektings 4 stundām.Ieradāmies salā ap sešiem vakarā un izkāpjot no lidmašīnas mūs jau sagaidīja patīkams karstumiņs, kurš turpinājās visas10 dienas. Paņēmām mašīnu un devāmies uz viesnīcu, par savu bijām izvēlējušies nelielu ģimenes pārvaldītu viesnīcu. Ierodoties nekas nelika vilties maza pēc skata līdzīga muižiņai persiku krāsā ( starpcitu pārsvarā visas mājas salā bija dažādos persiku krāsas toņos), atverot durvis uz terasi saprotam, ka līdz baseinam 2 metri, ko katru rītu izmantojām pirmajai peldei pirms brokastīm. Arī pēc lidojuma un pirmās karstuma peldes veldzēšanās baseinā bija lieliska. Pēc peldes dodamies uz Pelekostricu vakariņās, pa ceļam jau baudot lieliskus skatus ar jūru un klintīm. Grieķijā kā vienmēr ēdieni lieliski, apkalpošana superīga.Nākamajā dienā salikām plāniņu ko ir vērts šeit apskatīt un sadalījām pa dienām. Zinājām ka jāredz Pelekostricas klosteris, Enģeļa cietoksnis, Austrijas karalienes Elizabetes pils, salas galvaspilsēta Kerkyra, Sidari pludmale, kalnu ciematiņi, saulriets virs jūras, jānokļūst salas augstākajā virsotnē, kur arī ir klosteris, jāpaspēj uz daivingu un protams jābauda saule, jūra un grieķu nacionālie ēdieni. Plāniņu mums 10 dienās izdevās izpildīt pa vidu tam visam baudot pasakaino salas dabu, ko savos darbos apjūsmojis arī Darels, ja nekļūdos viņam par šo salu ir trīs grāmatas, viena notām ZAĻĀ PARADĪZE un šeit es varu piekrist paradīze zemes virsū it īpaši, ka tu nonāc pludmalēs, kur var nokļūt tikai ar laivu un baudīt tikai jūru un sauli un aiz muguras paceļas milzīgas klintis katrā pludmalē viena par otru skaistākas. Šeit ir sajūta, ka apstājas laiks un tu vari tikai baudīt visu, ko sniedz daba. Kad atgriezos Latvijā visiem saviem draugiem un paziņām teicu, ka šī bija viss labākā atpūta kāda man jebkad ir bijusi, kautgan ceļoju vismaz 3 reizes gadā. Un,kad man uzdeva jautājumu, kāpēc, es nevarēju nosaukt konkrētas lietas, jo viss, kas notika šajās 10 dienās bija idāli, tas bija lietu, cilvēku, attieksmes, ēdienu, augu, jūras, saules, klinšu kokteilis, kas vienkārši liek cilvēkam justies laimīgam. Ja ir vēlēšanās nonāk šajā salā novēlu tur arī nokļūt un noķert šo sajūtu.