Nedēļa Paradīzē!

Nju ko...vispirms par kopīgo iespaidu - vnk lieliski!Nu vismaz mani apmierināja viss....nu gandrīz viss!:) Uz Ēģipti braucu pēdējā novembra nedēļā, nebija ne karsts, ne auksts, tiesa gan vietējiem bija pavēss. Kamēr mēs, Eiropas iedzīvotāji, gulšņājām pie Sarkanās jūras bikini ietēpros, viņi bija ieģērbušies džemperos un garajās biksēs. Vakaros, ap 17.00, gan palika vēss un bij' vien jāģērbj jaka. Apmetušies mēs bijām viesnīcā ''Albatros resort'', Hurgadā. Tiešām laba viesnīca, ar vairākiem baseiniem, super cilvēkiem un lielisku virtuvi. Šai viesnīcai bija 4 zvaigznes, pretējā ielas pusē 5 zvaigznes, jo tā atrodas pie jūras. Gribētos pabrīdināt, ka darbinieki reception'ā ir diez gan bezgaunīgi.:D Manai krustmātei no rokām izrāva šokolādes tāfelīti, kura nebija domāta viņam, pirms viņa vispār paspēja bilst kaut vienu vārdu...Nu labi, ka ne naudu...No tā brīža viņu priekšā naudu neskaitījām.:D Ekskursijas mēs bijām pasūtījuši uz Luksoru, beduīnu ciematu + brauciens ar džipiem pa tuksnesi un koraļļu rifus. Noteikti aizbrauciet uz Luksoru, tiešām ir ko redzēt. Var pilnīgi neko nezīnāt par ēģiptiešu kultūru un reliģiju, bet iespaids ir pamatīgs. Arī brauciens ar kuģīti pa Nīlu ir ļoti aizraujošs. Brauciens ar džipiem, beduīnu ciemata apmeklējums, izbraukums ar kvadracikliem un kamieļiem arī naudas vērts. Beduīni ir pieklājīgi, tomēr naudiņu prasa. Bet nav jau tik traki, kā varbūt stāsta citi. Tuksnesis, mirāžas un smilšu kalni ir iespaidīgākais dabas objekts, ko esmu redzējusi. Uh, par koraļļu rifiem pat runas nav...Vnk vienreizēji, jau turapat pludmalē mēs paspējām aplūkot pāris rifiņus, bet, kad mūs ieveda jūrā ar kuģīti un pēc stundas izsvieda ārā, skats bija neredzēti iespaidīgs. Pat nevaru pateikt, cik liels bija rifs un cik krāšņs! Tā mēs uz kuģīša pavadījām visu dienu, divas reizes arī apstājoties. Runājot par cilvēkiem un pilsētu, tad arī te ir nemazāk spilgti notikumi. Pirms brauciena, jau jokojos ar draugiem, ka jābūt uzmanīgai ar vietējiem puišiem, jo tie ir kāri uz Eiropas meitenēm, bet es jau domāju, ka tikai uz blondajām...un ļoti kļūdījos, jo matu krāsa viņiem nav noteicošais. Arī bruntes var pilnvērtīgi izbaudīt vīriešu uzmanību. Arī vīriešiem ieteiktu aizbraukt uz Ēģipti, apskatīties, kā tad īsti ir jāizturas pret sievieti. Nezinu gan, kādi viņi ir attiecībā pret sievām, bet tūristes tiek lutinātas ar uzmanību. Man jau pirmajā vakarā, pilsētas centrā, tika pievērsta tāda uzmanība, kādu līdz šim nebiju saņēmusi. Vīrieši ir ļoti laipni, iejūtīgi un neskopojas ar komplimentiem, apskāvieniem, bet nav uzbāzīgi. Ar vienu ''nē'' pilnīgi pietiek. Protams, es negalvoju par visiem. Siievietes ir sastopamas pilsētā ļoti reti, tāpēc par to, kādas ir viņas patiekt neko nevaru. Pilsēta mani pārsteidza. Viesnīcu rajons ir sakopts un tīrs, bet pārējā pilsētas daļa...Kā jau ģids teica, tad ēģiptiešiem ir vienalga, kas darās ārpus viņu mājas, tāpēc ieliņas ir netīras, ietves nav līdz galam pabeigtas, lielākā daļa dzīvojamo māju ir bez jumtiem un normālas ārējās apdaras, bet iekša gan - pēc jaunākās modes un eiro remontiem. Runājot par kaulēšanos, tad nekautrējieties to darīt! Tas ir obligāts pasākums, un vietējie pat apvainojas, ja tu to nedari. Cena ir jāsviež nost uz pusi un vēl vairāk. :) Tas ir salīdzinoši vienkārši, kad piešaujas. Tev atliek paspert soli uz durvju pusi, kad viņi paši cenu nolaiž uz kādiem 5 dolāriem, un tad jau var kaulēties tālāk. Ļoti bieža parādība ir mazu dāvaniņu pasniegšana, jūs pat varat izvēlēties - dāvana un viņa noteiktā cena vai kaulēšanās. Iepirkties izdevīgi ir jaunām meitenēm, jo nav pat vajadzības īpaši kaulēties, atliek jauki uzsmaidīt, kad cena jau ir uz pusi mazāka. :D Vispār iespaidi ir tikai tie patīkamākie. Gadījās gan viens pārlieku uzmācīgs tipiņš viesnīcā, bet ja blakus ir kāds, kurš var patiekt stingrāku vārdu, tad ir Ok. Noteikti aizbrauciet, ja tāda iespēja pastāv. 7 dienas tas ir optimāls laiks, lai izbaudītu piedāvātās iespējas, lai gan, protmas, prasījās vēl dieniņas divas, lai izbaudītu saulīti un vnk atpūtu pie jūras. Starp citu, ēģiptiešu vīrieši briesmīgi mīl mazus bērnus, tāpēc nebaidieties, ja kāds ķersies jūsu mazjam klāt. Bērni tiek apdāvināti, lidināti gaisā, ar viņiem vienmēr parunās un paspēlēsies, pat ja nesparatīs ne vārda, ko viņam saka. :)