Aviācijas izstāde-šovs Farnborough 2012.

Labdien!

Šodien plānoju turpmākos manus ceļojumus un kā pavadīt vasarā brīvdienas, atcerējos, ka šogad taču atkal notiek pasaulē lielākais aviācijas šovs-izstāde „Farnborough-2012”. Un ienāca prātā, ka varētu ar „Draugu” ceļojumu aprakstu atgādināt un varbūt pat ieteikt, jeb pareklamēt šo pasākumu, kurš notiek šeit pat, netālu no Londonas, katru otro gadu. Domāju, ka daudzi mūsu tautieši šeit un arī pašā Latvijā, vēlētos apmeklet šo pasākumu. Jo sevišķi tas būtu interesants tiem, kuriem interesē aviācija. Gan civilā, gan militārā.

Kā jau teicu, pasākums notiek katru otro gadu jūlija mēnesī, šogadno 10 līdz 15. jūlijam, bet publikai tas pieejams divas dienas. Tātad 14. un 15 jūlijā (sestdiena, svetdiena). Ieejas maksa ir padārga, 35GBP pieaugušajiem, toties bērniem ieeja ir par brīvu (kopā ar vecākiem). Bet šovs ir šīs cenas verts!

Šova laikā, tiek veikti vis dažādākie paraugdemonstrējumi ar vis dažādāko tehniku, tiek demonstreta arī vēsturiski lidaparāti, kuri piedalījušies 1. un 2. pasaules karos. Un protams! Lieliskus sniegumus sniedz speciālās aviācijas sporta vienības. Ļoti efektīgi izskatās britu gaisa valdnieku „Red Arrows” (Sarkanās bultas) paraug demonstrējumi!

Pagājušo reiz, tika veikti paraug lidojumi, ar pasaulē lielāko passažieru lidmašīnu Airbuss 380, kura arī savu spēju robežās, veica dažus ļoti interesantus un efektīgus manevrus, priecējot publiku!

Pie visa tā, šeit var apskatīt vis dažādākās tehnikas ekspozīcijas, gan zem klajas debess, gan angāros, kompleksa teritorijā. Ļoti plaši tiek demonstreta un izstādīta, dažāda militārā tehnika, ne tikai ar aviāciju saistīta.

Tātad! Ja tas tiešām interesē! Tad uz priekšu! Domāju, ka daudziem, jo sevišķi Londonas tuvumā dzīvojošim, šis šovs būtu veids, kā aizpildīt savu kārtējo vīkendu un nesēdēt mājās!

Gari un plaši neizplūdīšu! Ja ir vēlme ko uzzināt tuvāk, tad paskatieties šeit:http://www.farnborough.com/general-info/public-preview-2012-video

Daži ieteikumi:

Farnboro (Farnborough) atrodas kadas 10 jūdzes no M25 Londonas riņķveida maģistrāles un jānogriežas uz M3 maģistrāli, kura ved uz Southampton (nesajauciet ar A3, kura ved citā virzienā uz Guilford).

Ierodieties lacīgi, jo uz ceļiem pirms šova ir milzīgi sastrēgumi.

Ja runa iet par auto parkošanu, tad varu ieteikt to atstāt, kaut kur pilsētas centrā esošajos publiskajos parkingos, neviss lielajā šova organizētajā parkingā, no kura apmeklētāji uz šovu tiek vesti ar autobusiem. Aerodroms atrodas burtiski netālu no pilsētas centra un uz to ļoti viegli aiziet. Ērtāk, kā izbaudīt bardaku organizatoru parkingā un rindas uz autobusiem!

Uz Farnboro var nokļūt arī ar vilcieniem no Waterloo un Wauxhall stacijām Londonā.

Tiek arī organizēti autobusi, ja nemaldos no Victoria stacijas, bet par tiem sīkāk neko nezinu.

Varat ņemt līdzi pik-niku groziņus (paciņas) jo šovs ir interesants un ilgst līdz vakaram. Uz vietas bufetēs arī var nopirkt burgerus, bet tad jārēķinās, ka patērēsiet milzu laiku rindās stāvot un tie būs visai dārgi. Ja ņemat līdzi dzeramos (arī alkoholiskos) tad iesaku tos sapildīt plastmasas pudelēs, jo stikla taru var neatļaut ienest teritorijā.

Ja velaties apskatīt ekspozīcijas angāros, tad palasiet programmu un laikā, kad tiek demonstrēta tehnika, kura pēc jūsu domām, jums neinteresē, droši dodaties tos aplūkot! (Tehnika tiek demonstrēta visas dienas garumā. Noteikti neizlaidiet Red Arrows šovu)! Neatlieciet ekspozīciju apskati angaros uz dienas nogali, jo daudzas ekspozīcijas dienas otrajā pusē būs slēgtas.

Ja interesē ekspozīcijas angāros, tad labāk šovu apmeklēt 14. jūlijā nevis pēdējā dienā 15 jūlijā, jo tad arī daudzas ekspozīcijas tiek slēgtas, jo sevišķi dienas otrajā pussē!

Nu tātad! Visumā viss! Pievienoju rakstam albūmu no pagājušā aviācijas šova Farnborough2010.

Jā! Ja kadam interesē un vajag konsultāciju par pasākumu, tad rakstiet vestuli. Centīšos (brīvajos brīžos) atbildēt un palīdzēt!