Australijas apcelosana

Jasaka, ka sai zeme esmu bijis jau daudzas reizes,gan uz ilgaku, gan uz isaku laiku. Ta bija mana pirma zeme, kur aizceloju 90 gadu sakuma, tad atgriezos un atgriezos uz lielaku tas izpeti. Ja velaties redzet sarkano centru,Uluru,Olgas, Kings kanjonu,ir nepieciesama laba laika sadale, jo attalumi ir lieli, lidojumi padargi un karstums varetu but nepanesams. Australijas apciemojums parasti sakas ar Sidneju,Melburnu,Brisbani,Adelaidi,Pertu,vardu sakot pilsetas. Ista Australija ir tas tuksnesi, sarkanais centrs,ziemeli, Kakadu nac. parks,Catherine george,Litchfield nac. parks. Broom,Bungles, bungles un ta varetu turpinat. Iesaku lidojumus jau nopirkt, pirms dodaties turp, jo letak nebus uz vietas. Ipasi izdevigas ir apkart pasaulei biletes, kur pat 3-4 ieksejie lidojumi ieklauti. Kas ir loti laba cena. Esmu to izmantojis un vietejie brinas, ka pa tadu naudu vini nevarot lidot uz Uluru. Pie sis biletes var piekert klat ari JaunZelandi, kas jau ir cits stasts. Noteikti ir verts redzet Uluru, tam apiet apkart. Labakais laiks turp doties ir Maijs- Sept., kad laiks ir vesaks. Vasaras menesos gaiss iesils lidz 45C, tad nu negribas ne tam apkart iet ne augsa kapt. Australijas ziemas menesi ir labakais laiks doties ari uz Darwin un tas apkartnes nac. parkiem. Kakadu ir javelta kadas 3 dienas. Ir dazadas tures, kas ilgst 1-2 dienas. Tapat ari Lielo coralu rifu ir verts redzet, ja laiks atlauj. Pavasaris, rudens butu labs laiks redzet pilsetas, nav ne pakarstu, ne pavesu. Katra gadijuma ir loti daudz jamekle informacija celvezos rough guide, lonelu planet, interneta. Ja visu izplano pareizi un laicigi,var sakombinet gan to labako gadalaiku, gan labako cenu. Ta ir zeme, kur katrs var kaut ko atrast prieks sevis. Skaidrs, ka ta jums prasis lielus naudas izdevumus, bet ka jau mineju, ja laicigi, pratigi planosiet, nebus tik dargi, ka izliekas. Ieteicams palikt youth hostels, ja rociba neatlauj viesnicas,iespeju ir daudz. Sidneja ir viena no manam milakam pilsetam jaunaja pasaule.