Ekvadora

Kontrastee ar otru piekrasti. Pieder pie neattiistiitaakajaam DA valstiim, trakaakas laikam ir tikai taas, kam nav izejas pie okeeaniem (Paragvaja, Boliivija). Cenas - leetas, patiikami leetas mums, nabaga latviehiem. Leeti, sameeraa labi tekstilizstraadaajumi. Galvaspilseeta Kito. Ir vecpilseeta, kur uztureeties peec tumsas iestaashanaas neiesaku. Klusums dienas viduu taads, it kaa ieprieksheejaa dienaa turpat buutu kaadu barinju apslakteejushi, ne muuzikas, nekaa. Noiet tik barinjsh meksikaanju skoleenu ar kaut kaadiem transparentiem, nobljauj kaut kaadu dziesminju un atkal klusums. Jaunais centrs daudz patiikamaaks, var gan paeest, gan interneta kafejniicu apmekleet, civilizeetaak, droshaak. Autobusu satiksme laba, paarvietoties labaak ar tiem laikam. Tomeer vieteejos autobusos uzmaniigi, tie parasti ir pilni un var gadiities, ka blakus noseezhas kaads paaris nedeeljas nemazgaajies un dreebes ar nemazgaajis jokupeeteris huutiitee un pancho, tad var buut pagruuti. Muuzika vieniigi jautra tajos vieteejos autobusos, jestra taada, ekvadoriska, shlaagertipa. Piekrastee nebiju, bet vinjiem ir probleemas ar juurmalas apguushanu taapat kaa Peru, bet kaadus kuurortus jau var atrast. Karsts, lai gan kalnu rajonos veesaak, naktiis var buut pat auksti - zem + 10. pulkstens 13.00 saule ir tieshi augshaa un eena vismazaakaa iespeejamaa. Neiesaku braukt lonelyplanet ieteiktajaas ekskursijaas (no Riobambas u.c.) ar vilcieniem pa kalniem - garlaiciigi, vientuliiga daba, kalni, vieniigaa izklaide - veerot kaa amerikaanju vidusskolnieces met tikko nopirktas konfektes vieteejiem beerniem, kas samaaciiti maat, lai taas dabuutu. Bija taada nepatiikama zoologjiskaa daarza sajuuta. Vieniigi varbuut laukus no malas apskatiit, kaadas netiiras buudinjas ar vistaam, kazaam, goviim un veel kaut kaadiem tamliidziigiem radiijumiem. Banaanu republika, protams. Iebraucot ar autobusu, no Peru, abaas shosejas pusees veel kaadu stundu varees redzeet banaankoku audzes. Audzee kaa traki. Nauda - amerikaanju dolaars. Te var izmantot visus tos apdriskaatos, iepleestos, liimeetos un citaadi sliktos USD, ko citaas valstiis met atpakalj. Sheit visus pienjems.. Arpus pilseetaam - kaa jau parasti - vienkaarshiiba, netiiriiba un laimiigums. Vai nu ar kravasmashiiniiti paarved banaanu vezumu, vai seezh pie taa celjmalaa, vai no riitaa stiepj savu cuuku strikjii uz tirgu u.tml. Taa ka dziive notiek.