Turcija ,Kemer ( ideāla atpūta )

Ja gribat tiešām atpūsties un izjust nedaudz paradīzes dzīvē ,tad iesaku uz nedēļu aizbraukt uz Turciju pilsētu Kemer . Vienreizēja atmosfēra ,vislabāk braukt jūlijā vissiltākais laiks var būt pat līdz +45 ,nu tas vairāk siltuma faniem tādiem kā es (sun) . šajā pilsētā katrs var atrast kaut ko priekš sevis ,nakts klubi ,atpūta pie dabas ,turku pirts ,vēsturiskas ekskursijas ,tematiskie vakari .Bet pats galvenais iemesls lai tur aizbrauktu tie ir saldumi un tēja vai kafija ,tas ir kaut kas dievišķīgs .Es ēdu saldumus katru vakaru to nevar salīdzināt ne ar ko ,ko iepriekš biju garšojusi .Runajot par turku pirti ,jā tiešām ir vērts pamēģināt un masāžu arī ,attieksme starp citu ir ideāla .Biju vairākās ekskursijās ,tikai neaizmirstat ja domājat kaut kur doties tikai no tās firmas no kuras braucas un nekādā gadijumā nepiekrītat ekskursijai ko piedāvā uz ielas ,TAS IR ļOTI BīSTAMI ,jo daudziem no tādu veidu iestādēm nav ne tikai licenzes ,bet lielāko daļu vadītājiem nav pat tiesībū . Tāpēc divreiz padomājiet pirms piekrist šāda veida piedāvājumam . Toties no firmas ja jūs braucat jums ir garantija par jūsu drošību .Nakts klubi vienkārši ideāla vieta priekš tiem kuriem patīk tusēt ,strādā katru dienu un katru dienu ir jauni pasākumi 8) . Cenas ir pieņemamas . Es pati dzīvoju 4 zvaigžņu viesnīcā ''Hotel Garden Ressort'', VAIRākas reizes tiek uzklāts zviedru galds un tik tiesām ir no kā izvēlēties ,tā kā badā neviens nenomirs ,dzeramo un alkoholu var dzert pa velti cik vien lien ,bet tikai līdz 12 vakarā ,pēc tam jau viss par naudu ,nu vienīgi iznemot ūdeni un sulu .Veikaliņu ar suvenīriem ir ļoti daudz un nereāli liela izvēle ,bet neaizmirstat tirgoties ,un cenšaties no paša sākuma saukt pašu zemako cenu par piedāvāto preci ,es tā nopirku gultas veļas komplektu kurš maksāja 100$ par 40$ ,pats galvenais vajag tirgoties ,jo turkiem patīk parunāt :) .Ekskursiju piedāvājumā ir arī izbraukumi uz jahtas un peldēšanās atklātā jūrā ,sajūta tik tiešām vienreizēja ,ja gribat tik tiešām kaut nedaudz sajust paradīzes dzīvi ,mans ieteikums aizbrauciet uz Turciju un ticiet jūs nenožēlosiet un gribēsiet tur atgrizties..... :D