UK. Nr. 10

Sveiki, mani mīļie lasītāji!

Atkal mēnesis kopš iepriekšējā ieraksta paskrējis - daudz kas interesants un jauks šajā laikā ir noticis.Sākšu no viena gala.

Septembra sākumā bijām ar Daci ciemos pie mana bijušā kolēģa operā - Jura. Viņš dzīvo Bognor Regis - pašos Anglijas dienvidos, pie pašas jūras. Braucām uz turieni ar vilcienu - vilciens ir ekselents, viss jauns un tīrs. Piemēram, tualetē bija Villeroy&Boch izlietne. Latvijā sabiedriskajā transportā ko tādu ieraudzīt būtu nereāli. Sabiedriskais transports gan šeit nav lēts, lai gan, atpakaļceļā dabūjām biļetes pa 10 pounds (apmēram 8 lati). Rēķinot, ka braucām ar pārsēšanos un ceļā pavadījām mazliet vairāk par 3 stundām, tā ir izcila cena. Turpceļš gan mums izmaksāja 40 pounds katram, kas arī nav ļoti dārgi. Mazliet vairāk par Bognor Regis - vieta pasakaini skaista - beidzot redzējām jūru, jo diemžēl, Bristolē jūras nav, tik upe. Otrpus jūrai ir Francija (to nu gan nevar redzēt, bet tā tur ir). Bognor Regis dzīvo apmēram 20`000 iedzīvotāji un tā ir ļoti populāra Anglijas kūrortpilsēta. Vienīgi, kā jau kūrortpilsētā,daudzi darbiņi ir sezonāli un ziemas sezonā darbiņu tur atrast ir krietni grūtāk kā Bristolē.

Pagājušo nedēļ beidzot ar Daci bijām Latvijā. Tik fantastiski bija satikt visus mīļos cilvēciņus, lai gan laika bija ļoti maz - ielidojām piektdienas vakarā un jau pirmdien pēcpusdienā lidojām atpakaļ. Mazliet paspējām pabaudīt no Latvijas rudens, lai gan mums arī beidzot šeit ir ļoti skaists laiks - daudz saules un maz lietus. Kad biju Latvijā, bija sajūta, ka šos gandrīz 4 mēnešus nekur prom nebūtu bijis - bija ļoti jauki, patīkami satikt savus mīļos cilvēciņus :)

No nākamās svētdienas mainu darba vietu - sākšu strādāt Travelodge viesnīcā nakts administrācijā. Diemžēl, man šis noliktavas darbs, kur līdz šim strādāju, ir par smagu. Tā kā esmu naktsputns, nedomāju, ka būs kādas lielas problēmas pastrādāt 4 vakarus nedēļā pa 8 stundām. Mans darba laiks būs no 23:00-7:00. Nakts viesnīcā ir ļoti mierīga, tā ka gan jau kāds brītiņš arī miegam atradīsies :)

Dace arī aizgāja no Whitefriars ofisu tīrīšanas un tagad strādā tikai Travelodge viesnīcā - aspkalpo brokastis un vakariņas, kā arī vēljoprojām tīra 2 mājas reizi nedēļā. Paralēli meklējam jaunu dzīvesvietu, ir dažādi interesanti piedāvājumi. Mēs esam izvirzījuši konkrētas prasības jaunajai dzīvesvietai un, ļoti ceram, ka tuvākā mēneša laikā atradīsim ko mums piemērotu. Esam jau ļoti pieraduši pie šīs vietiņas, kur mēs dzīvojam jau pusotru mēnesi.

3. oktobrī uz Bristoli pārceļas viens mans bērnības draugs ar savu draugu. Man ir milzīgs prieks, ka mēs varam turpināt šo ķēdīti - palīdzēt tautiešiem pārcelties. Esam sarunājuši puišiem dzīvesveitu - istabiņu mājā, kā arī palīdzēsim arī meklēt darbu un visādas citas nepieciešamas lietas, ar kurām varēsim palīdzēt. Esmu tiešām laimīgs par iespēju palīdzēt tautiešiem.

Esmu tik ļoti pieradis pie visa šeit, jūtos ļoti apmierināts ar visu šajā valstī, ja tik vēl varētu visus mīļos cilvēciņus pārcelt tuvāk, tad būtu ideāli. Bet, kamēr tāda iespēja nav, centīsimies, cik vien bieži iespējams, braukt uz LV ciemos pie saviem mīļajiem.