Apkart pasaulei pa dienvidu puslodes zemem.

Jasaka,ka izmantojot izdevigas apkart pasaulei biletes,esmu iekritis pasaules apcelosanas azarta. Soreiz cela devos caur Dienvidameriku,Jaunzelandi,Australiju un Dienvidafriku. Labi izplanojot,bilete dod iespeju apskatit Braziliju,Argentinu,Cili,Jaunzelandi,Australiju,Dienvidafriku. Un tas viss par loti sapratigu cenu. Tatad, izlidojot no Londonas nakam pietura ir Rio,tad Buenosairesa,talak Santjago,parlidojums uz Aukland,sekojot Sidnejai,Melburnai,Pertai un nosledzot celojumu Cape Town DAR. Jasaka,ka sis biletes iegadasnas ir loti laiciga,vismaz 6-8 men.ieprieks,jo lidojumi strap Cili un Jaunzelandi ir tikai 4 reiz nedela,loti pieprasiti. Dienvidamerika ir vienmer interesanti atgriezties,jo kaut ka haotisms tur ir ikdiena un lidz ar to diezgan eksotiski baudams. Ja ir teiksim 3 menesi laiks celot, tad Braziljai varat veltit 3-4 nedelas,tapat Argentinai un Cilei. Esmu tas zemes baudijis ieprieks,soreiz centos pilsetas skatit. Jasaka,ka tas pilnas savas,citadas energijas. Rio ir Rio,Buenosairesa ir tango pilseta,savukart Santjago Andu kalnu pakaje,iespaidigi izvietota. Lidojot pari Andiem ir elpu aizraujos skats. Latinamerikas zemes lidostas tu tiec 50 cilveku apmats,kas piedava taksi uz pilsetu un neliek tev miera. Jamak tik tikt viniem cauri uz vietejo busu,kas aizvizina tevi par daziem santimiem lidz viesnicai. Jabrinas par Santjago autobusu soferiem,kas nemitigi traucas pa pilsetas ielam ka lielas sacikstes. Kapjot autobusa ieksa,soferis uzdod gazi un traucas prom,protams,ja tu neiekrampejies kaut kur,vienkarsi lido pa gaisu. Bet ta vini brauc,it ka pec balvas,pirmas vietas iegusanas,kurs atrak. Redzeju neskaitamus gadijumus,kur tantuki vienkrsi lidoja pa gaisu un nokrita uz autobusa gridas. Verts doties uz Ciles Patagoniju,ja laiks ir ieplanots,skati,elpu aizraujosi. Parlidojums uz Auklendu jau ir cits stasts. Jaunzelande sagaida bez grustisanas,uzbasanas lidlauka,vardu sakot,miers un klusums. Soreiz apskatu ziemelu salu. Kas ari pilna sava skaistuma,kas atrodms tik ziemelu sala. Pec Auklendas apskatisanas dodos uz salas ziemelie,Bay of islands. Manuprat viena no skaistakam vietam ziemelos. Ipasi burvigi ir braucieni ar kugisiem par siem liciem. 10 d. ziemelu sala paiet atri un jau laiks talak doties uz Sidneju. Sidneja ir mana milaka pilseta jaunaja pasaule un tur atgriezos neskaitamais reizes baudit Sidnejas ostas kugisu izbraucienus un operas un koncertus operas nama. Nedela pagajusi un talak dodos uz Melburnu,redzet kas tur mainijie pa siem gadiem. Pilseta pilna parsteigumu arhitektura,tomer Sidneja man milaka. Dodos apskatit ari 12 apustulus,kas diezgan iespaidigi stav okena apskaloti. 5 dienas pagajusas un esmu cela uz Pertu,kur ari skatams parmainas kops pedejas reizes. No Pertas dodos 2 iezbraucienos un Wave rock un Pinacle desert,kas abi ir to verti,katrs savdaks,ar savu neatkartojamu dabas sedevru. Sacis ziedet ari ipasais Rietumaustralijas Christmas tree,kas atrodms tik tur,kosi dzelteni orandzs. Priecajos to redzet,jo zied tik tas Decembri. Laiks pienacis lidojumam uz Cape Town,pilseta ko karoju redzet jau sen,sava Table kalna del. Bet jutu, ka tur bus daudz problemas drosibas zina. Cape Town lidosta viesnicas parstavis sagaida mus lidosta,masina braucot,bridina mus par nedrosibu pilseta,lai visur nemam taksi,kajam nekur nestaigajot!!! Sajuta ir riebiga,jo visur kur eju,jutos nedross,viss sledzas ciet agri,ielas paliek tuksas. Vienu dienu, ejot uz viesnicu, peksni skaidra dienas laika, tieku apstadinats uz Long street,melnais rada nazi un draud mani nodurt,ja nedosu naudu. Saule spid,vai tiesam tiksu nodurts. Naudas man nav,viss atstas viesnica,bet melnais netic. Tieku lidz krustojumam,kur vairak masinu,saku ka saksu kliegt,ja neliks mani miera. Tieku cauri ap parbili. Ka uzzinu velak viesnica,daudzi turisti ir bijusi sadurti pagatne. Gaidu dienu, kad lidosu uz Londonu. Zel, ka pilseta,kas skaistu ainavu ieklauta ir tik nedrosa. Bet gribu prom,jo incidents ir sabojajis visu priekstatu par to. Londona atkal jutos tik drosi,lai gan celojums bija tik skaists kopuma.