UK. Nr. 9

Jau pusotru mēnesi diemžēl, neesmu neko šeit ierakstījis, tad šodien beidzot to izdarīšu.Šis pusotrs mēnesis ir paskrējis ļoti ātri. Vēljoprojām strādāju Temple Meads dzelzceļa stacijā. Jau vairāk kā mēnesi noliktava ir manā pārziņā - noliktavas vadītāja Markusa dēlam ir pamatīgas veselības problēmas, līdz ar to, iespējams, ka vēl dažus mēnešus būšu noliktavas vadītājs. Darbs fiziski nav no vieglākajiem, bet toties man sanāk apmēram 50 stundas nedēļā - strādāju no pirmdienas līdz sestdienai. Visā visumā darbiņš man patīk. Vēl pa šo laiku esam tikuši pie braucamrīkiem - nopirkām lietotus velosipēdus un tagad cenšamies katrā brīvā brīdī, kad ir labs laiks, ar tiem izbraukt. Par velosipēdistiem šeit tiktiešām ir padomāts - veloceliņi ir ļoti daudzās vietās. Esam arī nomainījuši dzīvesvietu - tagad īrējam istabu pa mazliet lētāku samaksu apmēram 7 minūšu gājienā no vecās dzīvesvietas - tagad dzīvojam Windmill Hill. Māja sanāk kalna galā. Skats uz pilsētu ir fantastisks! Vakar redzēju arī sikspārņus. Šeit ir krietni lielāks miers un tiktiešām var atpūsties pēc darba dienas, jo vairs nedzīvojam uz veikalu ielas. Kaimiņi mums ir 3 - divi poļi - ap gadiem 50 un viens pensionējies brits - ap gadiem 65. Viņus gandrīz vai nemanām, brīžiem ir tāda sajūta, ka mājā mēs esam vieni paši. Tas mums ļoti patīk. Arī vairs nav rindas uz labierīcībām, jo dzīvojam šeit 4 nevis 10 cilvēki.Bezdarbnieku pabalstu tomēr nedabūjām, bet pieteicāmies uz working tax credit. Tur gan nevajadzētu būt nekādām problēmām. Pieteicāmies, uzrādot pagājušā gada ienākumus LV. Tā ka, drīz būs arī papildus naudiņa :) Beidzot satiku arī savu draugu Toviju, ko nebiju saticis 7 gadus - LV kaut kā nesanāca satikties, bet šeit - UK BEIDZOT satikāmies. Viņš dzīvo Londonā. Ļoti ceru, ka saskriesimies biežāk nevis reizi 7 gados. Esam iegādājušies biļetes arī braucienam uz LV - būsim tieši uz vēlēšanām. Sanāks gan ļoti sīki saplānot laiku, jo reāli Latvijā būsim tik 2 dienas un tik daudz ko gribās paspēt!Dacei arī viss bez izmaiņām. Darbiņš ir un tas jau arī pats galvenais.Šoreiz attēlā ielieku kādu interesantu ziedu (nezinu nosaukumu), kas aug kaimiņiem pie mājas Sanāca tāda kā atskaite, bet, apsolu, ka centīšos šeit ierakstīt biežāk. Līdz nākamajam ierakstam!Ēriks