varbūt, ko jautru!!!

taa ir atkal sācies atvaļinājums!!! vai nav jauki? un taa nu kaa katru gadu, savu atvaļinaajumu iesaakuku kopā ar saviem darba kolēģiem! jauki, lai neteiktu neko vairāk par iedibinātajām tradīcijām!!! bet beigās man patika! mēs ceļojām -Rīga- Cēsis- Rauna- brīvie zirgi- Cesvaine. lai cik tas bēdīgi nebūtu bijis, nez kāpēc Cēsu pilsdrupās savu mūžu nebiju bijusi, izrādās skaisti! ar visu atribūtiku- svečturīšu izskatā, kas kalpoja par gaismas rādītājiem kāpjot torņa smailē, ,, žel ka rotkalis vēl nebija atsamodies, bet toties cietumu varēja iemēģināt paši drosmīgākie. dodoties uz Raunas pusi, es gan šaubījos,vai varēsim atrast visus apmeklējamos objektus, jo virutālajā kartē viss izskatās nedaudz savādāk. bet labi, ka autobusa vadītājs ir pieredzējis šoferis. ar nelielu vietējo palīdzību, atrodam visus apskates objektus. nu, protams, Raunas staburags, jauka klusa vieta, ar piloša, tekoša, ūdens tuvības sajūtu, skaisti, valgi, auksti. arī velna alu atradām, norādes gan nava nekāds un vietējie arī īsti pārliecināti nebija , vai viņu pilsētiņa tādas vietas ar ira, bet izpildot veikaļiņa dienas plānu 10 minūšu laikā arī noskaidrojām, kur mums jādodas. atradām un tas ir pats galvenais!!! nākošā pieturvieta- brīvie zirgi!!! jaun -ieviņas!!!! laikam jau jaasaka, ka viņi gaidīja mūsu ierašanos, izskāpām no autobusa, saimnieks mūs jau piekodināja, ka nedaudz pastaigāsimies, nu kādus 500m, nu it kaa daudz jau nev, bet te pēkšņi viss zirgu bars skrien mums pretī. nedaudz jau tā jocīgi paliek, ej nu sazin mās viņu teretorijā, ko nu viņi sadomājušies, bet nee viņi patiešām gribēja mums pazīmēties!!!! ar visām savu zirgu bara izdarībām, kā padzīt jauno tēviņu, kā uzkost ko garšigu, un bubināšanu un izvārtīšanos putekļainajā laukumiņā!!! burvīgi!!! nu ko jāiekož mums ar kaut kas!!! taa netālu pļaviņa gar kuru vijas upīte, ēnaina piekalnīte nu, kas vēl var būt labāks par šo! tālāk mūsu ceļš ved uz Cesvaini, nu gabaliņš ne pa jokam, bet ja ņem vērā vecpiebalgas ūdesnrožu burvību pa vidu, tas ir tepat!!!! jaa un cesvainē izlaidums, mēs pat bijām gatavi piedalīties pasākumā, bet gids mūs skubināja apmeklēt vēl aiz vien pēc dūmiem dvakojošās pils telpas. jāsaka, ka jārodas kādam vēl tur fonam, lai tur būtu forši!!! bet nu labi, ka jumts virs galvas ira, un tornī uzkāpt varējām, un pagrabā nokāpt varējma, kur akustika, ka ausis džinkst, bet vīna mucas nevienas, tāpēc jābūt kādam prātīgam fon un tad jau viss nostaajas savaas vietās. nu tā apmēram, diena gara, un pat var teikt jautra!!!