UK. Nr. 5

Greeting from Bristol! Pienācis laiks veikt jaunu ierakstu par pēdējo dienu notikumiem Bristolē.Par darbu - vēljoprojām man 2 potenciālās darba vietas - Temple Meeds dzelzceļa stacija ir ar mieru pieņemt mani darbā, bet gaidu atbildi no Pret'A'Manger kafejnīcas. Atbildei vajadzētu būt vēlākais, trešdien. Tad arī zināšu, kas būs mana 1. darba vieta Lielbritānijā. Vakar (piektdien) jau nostrādāju 6 stundas Pret'A'Manger - tā bija tāda kā pārbaudes diena. Visā visumā man ļoti patika, ka darbs ir dinamisks - šīs 6 stundas paskrēja vienā mirklī. Sākumā 2.5 stundas strādāju virtuvē - apguvu, kā taisīt un iepakot dažāda veida maizītes un lavašus. Kopumā Pretam ir apmēram 20 veidu dažādas maizītes un lavaši. Neko grūts tas darbiņš nebija, bet ļoti svarīga ir ātrdarbība, kas ir tieši priekš manis! Pārējās 3.5 stundas biju tāds kā kafejnīcas uzraugs - mani pienākumi bija uzturēt kārtībā ēdamzāli, pārbaudīt, vai viss ir tīrs, sakopt, ja kas izbiris, kā arī aiznest netīros traukus uz mazgāšanu un pārbaudīt, vai ēdienu stendos ir pietiekams skaits ēdamā un, ja nepieciešams, tos papildināt. Arī šīs stundas paskrēja ļoti ātri. Visā visumā ļoti dinamisks darbs, un man ļoti patīk, ka visi dara visu, nevis, piemēram, viens darbinieks ir tikai virtuvē, cits tikai pie kasēm un vēl cits ir stāva uzraugs. Pienākumi visiem darbiniekiem nedēļas laikā mainās - katrs dara mazliet no visa.Vēl - manu dienasgrāmatu pieteicās publicēt jauns, interesants un daudzsološs portāls http://anglobalticnews.co.uk/ .Jūtos ļoti pagodināts par to!Aizvakar beidzot bijām ekskursijā uz Bistoles, iespējams, slavenāko objektu - Bristol Suspension Bridge (Bristoles Vanšu tilts) - visā visumā iespaidīgs objekts, kas celts jau ap 1835. gadu. Tilts noteikti ir vislabākā vieta, no kurienes paraudzīties uz Bristoli no putna lidojuma. Bildē redzams pats tiltsŠodien bijām uz vietējā krievu tautības mācītāja Andreja 50 gadu jubileju. Tur bija sapulcējušies krieviski runājoši dažādu tautību (krievi, ukraiņi, latviešu, igauņi, u.c) un konfesiju pārstāvji (katoļi, pareizticīgie, baptisti, luterāņi), kuri svinēja šī ļoti jaukā kunga dzimšanas dienu. Tā nav īsti baznīca tradicionālā izpratnē. Tur reizi nedēļā notiek dievkalpojumi, bet cilvēki netiek dalīti pēc konfesijām, jo ticīgajiem jau tomēr pamatā nav sadalījums pēc konfesijās, bet tieši Dieva pielūgšana, ko viņi visi kopā arī dara. Lai gan neesmu ticīgais, dzimšanas dienas ballītē valdīja ļoti pozitīva, jauka un gaiša atmosfēra.Rīt dodamies uz augļu tirgu, bet tur iespējams iegādāties arī gaļu un kosmētiku pa ļoti labām cenām. Tad jau nākamajā ierakstā izstāstīšu sīkāk par to.Līdz nākamajam ierakstiem.P.S. Liels paldies par jaukajiem komentāriem - esmu ļoti priecīgs, ka lasāt manas Bristoles piezīmes un piedzīvojumus!Ēriks