UK. Nr. 4

Jauna nedēļa, jauni iespaidi!Nedēļas nogalē iepazinām jaunus Bristoles rajonus, kā arī atradām augļu tirgu, kas gan varētu būt tāda kā augļu bāze, kur, pēc visa spriežot, augļiem vajadzētu būt lētākiem nekā caurmērā tas ir veikalos. Ieradāmies gan pusstundu pēc tirgus slēgšanas, līdz ar to īstas pārliecības par cenām vēl nav. Parunājot ar apsargu uzzināju, ka tur varot augļus ne tikai lielā vairumā pirkt, bet arī pa vienam, to sīkāk uzzināšu rīt, kad plānots augļu tirgus apmeklējums.Šodien bijām uz interviju par National Insurance number, 2 nedēļu laikā tas mums tiks atsūtīts. Pagaidām ir vēstule-apstiprinājums no viņiem ar pagaidu Insurance kodu, kas, parunājot ar draugiem, ir tieši tāds pats kāds būs permanent (īstais) Insurance number.Šodien arī iegājām Bristoles katedrālē - iespaidīga celtne!Vēl arī uzzinājām, ka labie laiki, kad UK piedāvā angļu valodas kursus par velti, ir beigušies. Dace pieteicās uz maksas angļu valodas kursiem Bristoles Universitātē uz septembri. Tas prieks maksā 360 mārciņas pa pusgadu. Skatīsimies, vai tas būs nepieciešams un šobrīd palīdzēšu Dacei apgūt English pašmācības ceļā - man ir līdzi paņemta angļu valodas mācību grāmata Headway. Vakar vakarā, skatoties kārtējās UgunsGrēka sērijas, pēkšņi kāds klauvēja pie mūsu istabas durvīm. Tas bija mūsu mītnes saimnieks. Viņš pēc tautības ir itālis un viņam mūsu mājas 1. stāvā pieder itāliešu restorāns. Izrādās, viņam vakar bija dzimšans diena un viņš uzaicināja mūs uz savu restorānu uz birthday party. Sanāca ļoti multinacionāls party - es un Dace latvieši, tad arī 2 poļi, 3 turki un kādi 6 itāļi. Ēdām SUPERgaršīgu saldējuma torti un dzērām ļoti garšīgu šampanieti. Ballīte bija ļoti forša. Uzzinājām, ka mūsu mājas īpašnieks pirms došanās uz Angliju bija strādājis pie Itālijas premjerministra Silvio Berluskoni. VIņam restorānā ir arī fotogrāfija, kurā viņi abi kopā ir redzami. Mājas īpašniekam pieder arī 3 Čivauvas sunīši - ļoti jauki, vienmēr smaidīgi un ĻOTI sirsnīgi suņuki :) Izskatās, ka šonedēļ sākšu strādāt Pret-A-Manger - ātrās apkalpošanas restorānā, lai gan, neteikšu HOP pirms neesmu nostrādājis savu 1. darba dienu.Šobrīd, kamēr vēl ir brīvais laiks, cītīgi ar Daci liekam puzles - viena man bija līdzi kā dāvana no man mīļajiem cilvēkiem, tā jau salikta. Tad vēl iepirkām divas 500 gabaliņu puzles, viena jau salikta, otra arī jau cītīgi tiek likta :) Visā visumā esmu ļoti apmierināts ar Bristoli, lielo mieru, kas šeit valda, un cilvēkiem, kas ir ļoti sirsnīgi, atsaucīgi un izpalīdzīgi.Līdz nākamajai reizei,Ēriks