UK. Nr 3

Pienācis laiks papildināt dienasgrāmatu - īsumā par vakardienu - vakar arī šeit bija KARSTS... Ne tik neizturams kā LV, bet savi +24 grādi noteikti Bristolē bija. Vakar biju uz savu 1. darba interviju šeit - visā visumā ļoti pozitīvi - lietotās elektronikas veikals. Ļoti viņus ieinteresēju.Iespējams, ka tieši tur es arī nākamnedēļ varētu sākt strādāt, bet vēl jau neko nevar zināt :) Veikals atrodas 200 metrus no mājas :DVakar bijām arī Temple Meads (dzelzceļa stacija Bristolē) un aizpildījām Job Application. Aizpildījām arī dažādus Job application Internetā, piemēram, McDonalds, ASDa.Mūsu tuvējā augļu veikaliņā vakar ananasi palika dārgāki - aizvakar tie maksāja 2 ananasi par 1 Pound, vakar jau 2 ananāsi par 1.5 Pounds... Bet, par laimi, uzzināju, ka tā nav inflācija, vienkārši mainīgas cenas. Šorīt mums ar Daci zvanīja no Job centre un atgādināja, ka mums pirmdien jāiet uz interview priekš Social Insurance Number. Pirmdien tad arī apstaigāsim visas job agencies (nekāds garais staigājiens jau nesanāks, jo VISAS aģentūras atrodas uz vienas ielas dažu kvartālu attālumā). Šodien pie mums arī skaista diena, saule spīd un mākoņus neredz.Vakar noskatījāmies vairākas UgunsGrēka sērijas. Nomocījos gan ne pa jokam, jo, izrādās, no šā gada marta TV-3 raidījumu un seriālu arhīvs ir pieejams TIKAI LV teritorijā... Nu bet, beigu beigās, kad jau likās, ka nav iespējams UgunsGrēkam tikt klāt, viss tomēr, pateicoties kādam dāsnam cilvēkam no Jelgavas, kura proxy varēju izmantot, lai redzētu UgunsGrēku, VISS sanāca. Pievienotajā fotogrāfijā redzama Bristol Temple Meads - dzelzceļa un autobusu pietura. Novēlu visiem saviem lasītājiem (jau 570 lasījumi, nevarēju iedomāties, ka esmu tik populārs :D ) jaukas brīvdienas.Līdz nākamajam ierakstam!P.S. Ja ir kādi jautājumi, droši rakstiet vēstuli vai arī uzdodiet jautājumu komentāru sadaļā, atbildēšu :)