Keukenhofas ziedi

Taa kaa man dzimshanas diena ir iistajaa pavasara pukju laikaa - 24. apriilii, Kaspers, mans holandieshu boyfriends, shogad izleema nevis pirkt man pukjes, bet aizvest mani uz slavenaako pukju parku Niiderlandee - Keukenhofu:) nu paziistama taa vieta ir, atveerta tikai 2 meeneshus - apriili un maiju, bet tajaa laikaa noteikti visas uztureeshanas izmaksas atpelna vairaakkaartiigi. Tuuristu tur ka chum un mudzh... Taa kaa mans draugs veel nabaga students, braucaam mees ar sabiedrisko transportu. no Utrechtas ar vilcienu liidz Leiden. Un tad saakaas... garum garaa rinda pie biljeshu kaseem, iipashs lodzinjsh un atsevishkja rinda biljeteem uz Keukenhofu. un japaanju tuuristi ar kameraam gataviibaa. papljaapaajaam ar vienu kanaadieshu leediju, kuras hobijs ir pukju audzeeshana un kurai daudz radu holandee, kameer staveejaam rindaa. vinja shogad tikai Keukenhofas deelj no Kanaadas atspeerusies un jau zinaaja kur vinjai jaaiet lai tieshi to tupju shkjirni redzeetu... Garum garaa rinda atkal pie autobusa, un tas autobuss pavisam mazninsh un nemaz tik biezhi neiet. Mums baigi noveicaas, jo tikaam iekshaa kaa priekshpeedeejais paaris. Aiz mums tikai divas sirmas leedijas. Un shoferiitis bija baigi jautrais un visu celju ar mums pljaapaaja, kaut gan vinjiem tur arii ir taas ziimes, ka ar shoferi nerunaat. Un arii sarkaanaaas liinijas likumu mees parkaapaam, jo leedijas staveeja pie pasha shofera loga... nu autobuss piebaazts liidz malaam. Atpakaljceljam shoferiitis mums ieteica njemt citu autobusu un paraadija pieturu 50 m attaalumaa no Keukenhofas ieejas. Mees taa arii dariijaam un 200 cilveeku rindas vietaa braucaam kopaa tikai ar vienu eegjiptieti, kursh brauca maajaas no darba Keukenhofaa kaut kaadaa atro uzkodu baaraa. Iespaidi par pashu Keukenhofu: smuki, smarzhiigi, visas iespeejaamaas kraasas un formas. Daudz vecu cilveeku, ljoti daudz ritenjkreeslu. Paarsvaraa publika ir holandieshu pensionaari un visu iespeejamo tautiibu tuuristi. Latvieshus arii satikaam. Mans draugs pirmais vinjus atkoda... Daudz vinjsh latviski nezina, bet pa Latvijaa pavadiito laiku kaut ko ir sacis saprast. Es pati taa liidz shim nedomaaju, bet mees latvieshi paaraak biezhi sakaam: Labi, Labi. Divreiz. 2005. gada aprīlis