Krabi un Koh Lanta

Uz Taizemi braucaam marta viduu. Brauciens celojumaa man saakas manaa viesistabaa, jo man patiik daudz ko uzzinaat par valsti uz kuru braucu un gribaas, lai viss buutu perfekti, taa kaa esmu viena no taam lielaakajaam plaanotaajaam :) Patiik aizsapnoties un gaidiisanas prieks ir puse no celojuma :) Lidmasinas biletes uz Taizemi pirkaam caur turisma biroju, bet viesniicas mekleejaam pasi. Viena no vietaam kur parasti lasu par viesniicaam, celojuma merki, uzdodu jautaajumus un lasu atbildes ir www.tripadvisor.com Viesniicas var pasuutiit daudzaas interneta lapaas, un parasti ir leetaak pasuutot caur lapaam kaa www.asiarooms.com , www.sawadee.com vai kaadaam citaam, nekaa pa taisno no viesniicas. Mees soreiz pasuutiijam caur www.asiarooms.com un nebija nekaadas problemas. Mees esam paaris kuriem patiik braukt uz taadaam klusaakaam vietinaam, kur nav paaraak daudz tuuristu, taapeec izveeleejamies braukt uz Krabi un Koh Lanta. Un to iesaku arii citiem. Ja nepatiik vietas kur ir daudz cilveeku iesaku nebraukt uz Phuket, Patong Beach. Patong beach ir troksnaina, daudz tuuristu, bet protams, ja kaadam baigi patiik tuseeties, un samekleet sev kaadu taizemieti tad taa ir iistaa vieta kur braukt :) Tur ir daudz transvestiiti un perkamas sievietes. Nolaidaamies Phuket ar lidmasiinu un pa taisnu braucaam uz Krabi. Tas ir kaadas 2,5 h ar taxi. Maksaa ap 2200 batiem. Var arii leetaak uz turieni aizbraukt ar kugiti, bet taa kaa mes ielidojaam veelu vakaraa tad nekas cits mums neatlika kaa braukt ar taxi. Un brauc vini tur nenormaali. 50km/h zonaa uz 120 km/h braucaam. Nekas cits neatlika kaa aizveert acis un braukt :) Tur daudzi brauc ar mopeediem, piikskina viens uz otru. Ar vienu vaardu sakot- kaoss. Es tur soferis negribeetu buut :) Krabi palikam Ao Nang pludmalee. Un paarnaksnojaam viesniicaa The Cliff Ao Nang Resort. Loti jauka, maza viesniicina.(iesaku). Tur pat pie ielas, bet pasleepta kosaa, zalaa daarzaa. Vannasistaba bija aaraa, tas bija eksotiski. Brokastis jaapasuuta vakaraa un tad no riita norunaataa laikaa vini atnes pie istabinas. Panaanu pankuukas ar medu bija garsiigas. Un augli protams !!! Tur tie ir 100 reizes garsiigaaki nekaa Latvijaa. Viesniica gan atradaas 10 min gaajienaa no pludmales, bet tas nav taalu un, ja nu galiigi negribas iet tad var ar tuk-tuk aizbraukt. Cena ap 40 batiem. Ao Nang pludmale ir diezgan liela un ar diezgan daudz trafiku, bet vienaa pusee arii var peldeeties. Un no turienes var braukt ar laivu taxi uz citaam klusaakaam pludmaleem. Mes bijaa uz Poda un Chiken island. Laba vieta snorkelesanai. Tas maksaaja 300 bati turp atpakal vienai personai. Tad veel iesaku aizbraukt uz Railey beach. Skaista pludmale. Vakaraa Ao Nang var aiziet paest kaadaa no daudzajiem restoraaniem. Ediens Taizemee tiesaam ir garsiigs. Nuudeles ar daarzeniem un garneleem bija mans favoriits :) Un obligaati jaanogarso pankuukas kuras vini uz ielaam cep. Ar banaaniem, ananaasiem utt. Maksaa 50 santiimi. Un grilleta kukuruuza. Taa arii labaa :) No Krabi uz Koh Lanta braucaam ar pasazieru kugi. Maksaaja 400 bati un tad vini atbrauca pretii uz viesniicu un aizveda uz to kugi. Man liekas kaadas 2 – 2,5 stundas bija jaabrauc lidz Koh Lanta. Ostaa Koh Lanta ir daudzi kas piedaavaa tevi aizvest uz viesniicu, vai arii, ja viesniica nav pasuutiita tad to uz vietas var pasuutiit. Koh Lanta iesaku palikt uz The Long Beach. Taa ir loti skaista pludmale ar vairaakiem jaukiem restoraaniem ar skatu uz juuru. Vakaraa arii dazreiz tiek riikoti beach party. Koh Lanta ir daudz klusaaka vieta un tuuristu arii daudz mazaak. Pludmalee nav jaagul kaa silkei mucaa :) Mums loti patiik snorkelet, un bijaam uz 2 citaam salaam snorkeleet. Uz Koh Rok un Koh Ha. Abas labas vietas, bet Koh Rok ir labaak, jo tur ir arii pludmale, kas nav Koh Ha. Bet Koh Ha redzeejaam astonkaaji:) Uz Koh Rok dziivo daudzi varaani, lidz pat 2 metriem lieli. Zemuudens pasaule tur ir fantastiska, koraali, zivis visaas varaviksnes kraasaas, un mees pat Nemo redzeejaam:) No Koh Lanta braucaam ar kugiiti pa taisno uz Phuket. Tas maksaaja 750 bati. 3,5 h. Bet kugiitis ir jauks paarvietosanaas veids. Ja kaadam kaads jautaajums, tik jautaajiet. Centiisos paliidzeet:) Taads bija mans celojums iisumaa uz skaisto, jauko, silto, smaidiigo Taizemi.