Atpūta Bounty pludmalē - Bavaro, Punta Cana

Tikko pagājušas dažas dienas kopš esam atpakaļ no Dominikānas. Nolaižoties Rīgas lidostā bija ļooti nemīlīgs laiks, pelēks, lietus, vējš, daži grādi virs 0, mēs pie sevis nosmējāmies "Welcome home!" :)

šis būs ļoti praktisks apraksts,bez liekas izpušķošanas, vairāk kā recepte, un ieteikumi jo skaidrs, ka Dominikāna ir to vērta lai tur atpūstos :)

Bet nu sākšu visu no sākuma, kā visu saplānojām, rezervējām neizmantojot LV tūroperatorus (pēdējā laika pozitīvā ceļojumu prakse), jo tādā veidā varat ietaupīt vismaz 30% no ceļojuma izdevumiem, jo kā zināms, caur UK vai Vāciju tas izmaksās krietni lētāk.

Mūsu mērķis bija vairāk kā atpūtas brauciens ar nelielu devu ekskursiju, jo laika (7 dienas) ir gaužām par maz, lai izpētītu šo valsti sīkāk.

Pasūtiju ceļojuma paketi caur lastminute.com anglijas lapu aptuveni pus otru mēnesi pirms ceļojuma, attiecīgi tūroperators bija Thomas cook (vēl ir arī First choice, Thomson uc). Šis sanāca pēc mūsu aprēķiniem lētāk, kā caur Vāciju.

Bija izvēles iespējas lidot no dažādām UK lidostām Londonas apkaimē, mums izdevīgākais sanāca no Gatwick (ir vēl arī Manchestra uc).

Par 7 naktīm 4* viesnīca All including 2 personām sanāca 1300 poundi, t.i.ap 1200 Ls diviem (viesnīca+lidojums no Londonas un atpakaļ+transfērs uz viesnīcu).

7dienas priekš atpūtas ir ok, bet apvienojumā ar ekskursijām laiks ir par maz priekš tik tāla ceļojuma , kur lidojums izmaksā turpat 3 x dārgāk kā viesnīca, tāds ir mūsu secinājums.Bet nu labāk tā nekā vispār nekā, jo laika ziņā bijām ierobežoti.

Plus vēl protams lidojuma izdevumi uz Londonu un atpakaļ. Turpceļā izmantojām lēto Wizz Air līdz Lutonai (diviem 68Ls), tad ar vilcienu līdz Gatwick lidostai - bez problēmām biku vairāk kā stundas brauciens, bet maksā gan diezgan padārgi vienai personai 24 mārciņas uz vienu pusi, mēs jau norunājām, ka lidojums no Rīgas līdz Lutonai mums maksāja tikai bišķiņ dārgāk kā vilciens no Luton uz Gatwick. :) Pa nakti palikām nedārgā viesnīciņā pie Gatwick lidostas. Nākamajā dienā plkst.12tos izlidojam uz Punta Canu, ar laika starpību sanāca īsi pirms plkst.16tiem (pēc vietējā laika) ielidojam galamērķī, pēc aptuveni stundas jau esam savā viesnīcā.

Atpakaļceļam paveicās nopirkt salīdzinoši lētas biļetes AirBaltic (ap 100Ls diviem) pa tiešo no Gatwick lidostas, kurp arī bijām ieradušies no Punta Cana lidostas Dominikānā.

Mūsu ceļojuma laiks bija no 13.10.-20.10.10. Ar bažām domāju, vai tik neietrāpīsim uz lietus sezonu, pirms tam izpētot visu iespējamo info internetā, ka

iespējas var būt var nebūt 50 uz 50.

Un tā , Thomas cook pārbaudīta vērtība, mums viss patika, lielais Airbuss 330, ar 380 vietām. Ar ādas beņķiem un katram mazais TV, kur var skatīties filmas, vērot lidojuma gaitu (arī pa lidmašīnas kamerām-tas man bija jaunums!!!) utt. Lidojums ilga 9 ar pusi stundas.

Laiciņš Dominikānā bija vairāk kā ideāls!!!! Kādu dienu, jeb pareizāk nakti uz rīta pusi uzlija lietus , kas bija ļoti spēcīgs, jo no rīta viesnīcas teritorija bija ar pamatīgām peļķēm, kuras ļoti ātri pazuda parādoties saulītei. Mākonītis kāds uznāca pa dienu, bet tas bija pat ļoti svētīgi, jo visu dienu cepties saulē arī ir ļoti apgrūtinoši. Neliels vējiņš, gaiss mazliet virs 30 un ūdens okeānā arī ap to pašu. - perfekti atpūtniekiem.

Viesnīca Bavaro pilsētiņā VIK Arena Blanca 4* viss iekļauts. Pirms tam lasīju, ka vislabākās pludmales esot tieši Bavaro Punta Cana, tādēļ arī orientējos uz šo daļu un nenožēloju!!! Pludmale tīra un tieši tāda kā biju vēlējusies - ar maigām gaišām smiltīm, liektajām palmām, tirkīzzilu tīru ūdeni, īsta Bounty paradīzes pludmale! Pludmale, kas bija viens no svarīgākajiem faktoriem pie izvēles, apskatot citu ceļotāju bildes ir viena no labākajām šajā reģionā. Citos kūrortos (piem . Puerto Plata) smiltis ir tumšākas krāsas un pati pludmale un ūdens līdz ar to neizskatās tik pievilcīgs( tipa mūsu Jūrmala), bet mēs taču esam atbraukuši lai redzētu balto smilšu pludmales, vai ne? :)

Viesnīca arī tīri ok, varbūt numuriņus gribētos labākus (frišākus) bet cik nu tajos tur uzturās. Par pārējo pret viesnīcu arī pretenziju nav, ēdināšana ļoti laba (arī La carte restorāni ir), krāsaini kokteiļi un no dārza darbiniekiem var dabūt tikko noplūktu kokosu kurš to attiecīgi apstrādās un varēsi izdzert kokosa pienu un apēst pašu riekstu. :) Apkalpojošais personāls - smaidīgs, sveicina it visi, izklaides, vakara šovi, ūdens un pludmales aerobika- viss ļoti patika (esam pabijuši gan vairākos Ēģiptes, Turcijas, Taizemes u.c. kūrortos tā kā pieredze ir). Vairāk tomēr piemērota mierīgai atpūtai, bet tas nenozīmē, ka atpūtās tikai penzīši, bet nu katrā ziņā tik skaļa un uzmācīga mūzika kā parasti Turcijas viesnīcās skan šeit nebija. Daudz bija atpūtnieku ar bērniem, jaunas ģimenes. Visvairāk viesnīcas viesu bija no Vācijas, Anglijas, Francijas, Polijas, ASV, Kanādas arī no Brazīlijas, Argentīnas u.c. Oi, gandrīz aizmirsu protams no Krievijas :)

Snorkelēt turpat arī var, bet nu tik pasakaina zemūdens valstība kā Ēģiptē šeit nav, krāsainas zivtiņas ir, bet koraļi pabāli un maz. Kādu skaistu gliemežvāku ja paveiksies arī atradīsiet - mums paveicās!! :)

Tā kā mums salīdzinoši bija maz laika bijām tikai 2 ekskursijās - Canopy - diezgan ekstrēmā izbraucienā tipa kā tarzānam caur džungļiem iekārtam tādā kā trosē. Vairāku līmeņu (trases garumi dažādi no 400-1000m, kopā kādas 12 trases) un ātrumu trases(līdz pat 60km/h), bija labi, mums ļoti patika, pēc dažu dienu laiskās zvilnēšanas pludmalē prasījās ko ekstrēmāku. No mūsu viesnīcas līdz Canopy pus otras stundas brauciens ar mašīnu cauri apdzīvotām vietām, pie reizes ekskursija un apskatījām kā dzīvo vietējie.

Otra ekskursija bija ar kuģi izbraukums uz tipa kā snurkelēšanas-daivinga pasākumu 6 m dziļumā ar tādām garām trubām nolaidies pie zivtiņām, pasēdi krēslā pie galda ūdenī, safočējies, apskati zemūdens pasauli okeānā. Pēc tam arī braukšana ar mazām divvietīgām motorlaivītēm (pašam pie stūres). Arī tīri labs pasākums.

Ekskursijas pirkām pie tā paša Thomas cook pārstāvja, varbūt arī biku pārmaksājām, bet pa to bijām mierīgi ka viss būs ok, un Canopy ekskursijā vispār mums bija VIP transfērs ar personīgo šoferi, pirmajā protams sēdināja pie visiem ekskursantiem lielajā busā bez logiem, diezgan kičīgi - tie viņiem tādi īpaši tūristu busi. :) Ekskursijas vispār tur diezgan padārgas arī ārpus viesnīcas pērkot. Mums abas eksk. maksāja kaut kur pie 300 USD par abiem, bet bija to vērtas!

Vēl domājām varbūt aizbraukt uz Saona salu, bet mums pašiem bija ļoti laba pludmale pie viesnīcas, tā kā atmetām šo domu un baudījām viesnīcas priekus.

Izbraucām ar Parasailingu, kas ir pie motorlaivas piestiprināta trose ar tādu kā parašūtu (atvainojos, nezinu kā latviskāk izteikties :))un tad pamazām tevi palaiž aptuveni 50 vai vairāk metru gaisā virs ūdens. Pasakains skats noraudzīties no augšas uz zilo ūdeni un gaišo plumali, ilgst aptuveni 15 min šis lidojums. Par divu pers. vienlaicīgu šādu izvizināšanu no 85Usd nokaulējām uz 60Usd.

No mūsu viesnīcas biku paejoties uz priekšu gar pludmali ir arī suvenīru bodītes pašā jūras krastā. Tur arī iepirkām suvenīrus, gliemežvākus utt. tirgoties gan ar viņiem vajag riktīgi, citādi cenas sākotnēji viņi nosauc diezgan astronomiskas, vēlāk tas viss tiek nopirkts pat 5cas reizes lētāk, projām tevi, kā potenciālo pircēju tik un tā neviens nelaidīs :))

Labāk un izdevīgāk norēķināties dolāros, nekā eiro. Pie izlidošanas no Punta Canas lidostas vīza 20 USD no cilvēka, pie ielidošanas 10 Usd, jocīgi.

Cerams, kādam kaut kas liksies noderīgs, ja kas, rakstat, visu jau nevar aprakstīt. Manā galerijā var apskatīt bildes no atpūtas šajā paradīzē. ĻOTI patika un domājams vēl atgriezīšos šajā paradīzes salā :)