Veel mazliet kas vairaak...

...paturpinaashu par Eegjipti.Kas man pashai shkjiet, ko ir veerts apmekleet, un kur doties, esot tur. Taa ir Luxsora un, protams, nenozheelosiet, ja izveeleesieties 2 dienu braucienu uz Kairu un Alexsandriju.Tam jums buus nepieciesami apmeeram 200 dolaari.Neskaadees arii, ja samainiisiet vieteejos paundus jeb maarcinjas: 6 Le-1 dolaaru, kas muusu naudaa buus 52-55 santiimi, skatoties, kaads kurss valuutai. Luxsoraa vareesiet ieluukoties kapenees un pakaapeleet augshaa, lejaa pa pakalniem un kalniem:).Pakjugjot pa Niilu 10 :) minuutiites, paskatiities uz kruiiza kugjiem.Un vispaar ir veerts to dienu pabraukt ar autinju, lai paskatiitos dabu, mashiinas un vieteejos iedziivotaajus. Par kartushiem, kuri zina, par ko ir runa:).Tas ir piekarinjsh, ar hieroglifiem uzraxstiitu juusu vaardu.Es to nepirktu, celjojot pa Luxsoru.Bet gan kaadaa no daarglietu mazajiem shopiem.Cenas ir taas pashas, un kvalitaate gan labaaka ir veikalinjaa.Taa man shkjita.Pakauleejieties gan par cenu!Zelts tur leets naf, un atskjiras kraasas zinjaa arii. Noteikti panjemiet liidzi uudeni, tas noder vienmeer.Pusdienas buus iexshaa cenaa un, jaa!Brokastis arii buus saruupeetas no viesniicas personaaldaljas, kuraa buusiet apmetushies. Un tagad par Kairu.Izbrauxsiet jau 1 naktii.Izdomaajiet, vai iet agri guleet vai neiet nemaz.Ar autinju braukt sanaaxs savas 5 h.Aha, konvoji brauc liidzi.Un visur staav apsardze.Iipashi stingri "uzraugi" esot Alexsandrijaa, shoferiem atlaides nedodot nemaz.Vispaar brrr..., kaa tur cilveeki dziivo.Ui, par taxshiem nemaz un mashiinaam naf veerts saakt runaat.Aizbrauxsiet, pashi redzeesiet:).Vismaz taalab vien ir veerts uz sho zemi aizlaist:D.Piramiidas un kamieljus maniisiet, bet uzmaaciigajiem araabiem nepieveersiet uzmaniibu.Vienkaarshi meegjiniet nepamaniit. Gidi ir fantastiski, ceru, ka arii jums paveixsies ar tiem:zinoshi, izpaliidziigi, ruupiigi, laipni. Vakarpusee juus izmitinaas fantastiskaa viesniicaa.Mees bijaam 21.staavaa.Skats vienreizeejs.Njaa un vakarinjas uz maza kugjiisha pa Niilu.Bet daudz neko maniit nevareeja:).Tumshs kaa peklee:D.Zvaigzhnju gan debess jumaa netruuxst. Un no riita uz Alexsandriju.Pabuusiet kaadu mirkli Vidusjuuras krastaa. Hmmm, diivaina sajuuta, kur eiropeiskais mijas ar araabu paradumiem, ikdienu un...netiiriibu.Bet to visu ir veerts redzeet, lai apjaustu dabas vareniibu, uudens noziimi.Nostaasti ir patiesi par Niilu:vienaa pusee tai valda paarticiiba, otras puses pasaule ir nomaakta un vienmeer alxstosha peec veldzes. Bet tas ir tik maz, ko varu teikt.Pashiem ir jaabrauc un jaaizbauda tas viss.Mazliet par suveniiriem.Hmm, ja atklaati, varat kauleeties ar vieteejiem, bet to pashu atradiisiet arii, kad lidosiet atpaklaj uz Latviju.Lidostaa ir gan taxsfree veikalinji, gan vieteejaa razjojuma preces.Saldumus gan mekleejiet pashaa eegjiptieshu zemee:).Tie ir safdabiigi.Tiem, kuriem garsho austrumu saldumi, buus iespeeja panashkjoties:). Un atcerieties, ka visur par pakalpojumiem naxsies maxsaat...maz, daudz, bet naaxsies.Esiet atturiigi un ietaupiisiet naudu! P.S.Turpmaak veel, par zemuudens pasauli.Un, ja kaadam rodas kaadi jautaajumi, raxstiet uz @.Ko vareeshu, pacentiishos atbildeet.