Zem zvaigžņu pilnām janvāra debesīm un dilstoša mēness palsā atspulga...

..pamodos un ieraudzīju pirmo Ēģiptes skatu.Ar patīkamām vēja pūsmām un palmu lapu šalkoņu viss lika sajust tuxsneša un jūras tuvumu.Par Ēģipti sapņoju jau 2 gadus, un nu janvāra sākumā arī nokļuvu tur. Mazliet par savām izjūtām un pieredzēto varu arī mazliet ko teikt. Vien ziniet, ka katrs pasauli redz savādāk, katram ir kas tuvāks, un saviļņot var pat mazākais sīkums. Dzīvojām mēs Hurgadā, par ceļojuma piedāvājumiem un ērtībām, kas attiecas uz tūrismu, varu vien teikt to labāko.Labi gidi, labs un savdabīgs ēdiens.Noteikti esiet piesardzīgi, bet mēģiniet nogaršot piedāvātā daudzveidīgumu un garšu.Spiestā mango sula ir vienkārši dievīga:). Par viesnīcām.Atkal..., kāda nu kuram rocība.Bet..., 4**** būs tā īstā vieta atpūtai.Atkarīgs arī no vietas.Neslēpšu, ka arī no tūristu nacionālās piederības. Lielākā daļa arābu un musulmaņu ir iemanījušies pārvaldīt krievu valodu īpaši labi.Un izmantos ikvienu mazāko pretimnākšanas soli no jūsu puses. Pārvarēt savu iekšējo pretestību nācās vien pirmajās dienās, pēc tam jau ir vieglāk:). Nu gan šai reizei būs gana:D.Ja kādu tas bikiņ ieinteresēja, raxstīšu atkal.Par Kairu, Alexsandriju, Luxsoru un dažām vēl aizraujošām vietiņām:) Tad nu ar labunakti, un lai veixsmīga jaunā darba nedēļa.