Horvātijas labākās bildes - labāk vienreiz redzēt nekā desmitreiz klausīties!

Relaks tūres 13 dienu maršruts uz Adrijas jūras pērli - Horvātiju Zagreba — Plitvicas ezeri — Dalmācija — atpūta pie Adrijas jūras — raftings pa Cetinas upes kanjonu — Dubrovņika — Splita — kruīzs un zivju pikniks Adrijas jūras salās — Krkas ūdenskritumi - Budapešta. Vislabākais laiks Horvātijā ir septembris, biju ar tūrfirmu "Relax tūri" - latviešu firma ar foršu gidi un līdzi brauca vieni latvieši. Uz Horvātiju jābrauc vismaz uz 13-14 dienām un 1 dienai obligāti ir jābūt atpūtai viesnīcā tieši blakus pie jūras. Fantastiskas pilsētas ir: krāšņā Splita, stilīgā Trogira, Horvātijas pērle - Dubrovņika, neaizmirstot iebraukt Roviņā, Pulā, Opātijā. Biju Splitā, Trogirā vakarā, jutos, kā nereālā pasaulē, viss izskatās tik fantastiski skaisti, āra temperatūru vispār nejūt. Vēl iesaku, kad izguli nakti viesnīcā pie jūras, aiziet pirms brokastīm peldēt, ūdens pa nakti nav atdzisis, tas no rīta ir vēl silts kā piens. Ceļš caur Horvātiju uz zemāko punktu Dubrovņiku vijas pa kalniem, tieši blakām fantastiski zilajai Adrijas jūrai. Iesaku nobraukt pa upi ar gumijas laivu (raftings), pēc tam var nopirkt videokasetes un disku ar bildēm, kur ir nofilmēta jūsu laivas ceļš pa kalnu upi. Man un pārējiem vislabāk patika pasākums - izbrauciens ar kuģīti pa Adrijas jūru, uz kuģīša otrā stāva var sauļoties, piestāšanu salā, redzēju, kā vietējais noķer astoņkāji un acu priekšā to nomušī, salā mūs sagaida Horvātu dzīvā mūzika un klāti galdi, tur var nogaršot garšīgas zivis un iedzert vīnu un krastmalā sauļoties. Ceļš uz Horvātiju iet caur Ungāriju, tur ir pilsēta Egera ar saviem vīna pagrabiem, sākumā tiek piedāvāta Ungāru gulašzupa, pēc tam piecu veidu vīni, labākais skaitās Egri Cuvee (buļļa asinis), veikalos vīni ir divreiz,trīsreiz lētāki. Pēc vīnu dzeršanas notiek sacensība starp tūristu grupām, kurš vairāk izdzers vīnu, letiņus pievarēja viens resns itālis,kurš dzēra kārtīgu vīna straumi minūti, bez rīstīšanās. Vakarpusē iekārtojāmies Egerā hotelī pie Minareta. Pie Hoteļa bija baseins, kur mūsu grupa līdz vēlai naktij peldējās, dzēra iegādāto vīnu un pļāpāja. Viss ceļojums bija ar piedzīvojumiem, tāpēc aizbrauc un atklāj savu Horvātiju.