Lisabonas ielu vilinājums

Lisabona ir pilsēta, kuras noslēpumainās mazās, šaurās ieliņas ar šaursliežu dzelteno tramvaju vilina jebkuru citas pasaules pilsoni. Tā ir pilsēta, kuras miers un piepildījums atnāk pie katra ceļotāja savādāk. Vienam ēdot portugāļu nacionālo ēdienu - sardīnes, otram klausoties Fado mūziku, bet trešajam raugoties okeāna tālēs. Uz Portugāli gribējās aizbraukt sen līdz kamēr šogad radās tāda izdevība. Ceļoju uz Lisabonu caur Berlīni, kaut arī vēlāk atklāju, ka caur Portugāles piejūras pilsētu Porto braukt būtu bijis daudz lētāk. Naktsmājas pašā Lisabonas centrā atradās šeit http://lisbonapartments.blogspot.com/, bet ja ir vēlēšanās braukt ar vilcienu apmēram 20 - 25 min un apmesties tuvāk okeānam, tad iesaku Cais Cais - kūrorta un atpūtnieku pilsētiņu, kura lieluma un attāluma ziņā līdzinās mūsu pašu Jūrmalai. Maija beigās Lisabonā izbaudīju īstu karstumu līdz pat 40 grādiem, toties ūdens gan nebija silts un tāpēc jutos diezgan vīlusies. Vēlāk uzzināju, ka silta okeāna ūdeņus Lisabonā var nemeklēt, tad jādodas tuvāk Āfrikai.