Atvalinajums Sicilija- Francija

Lauka,list lietus diemzel, ta iemesla pec ari nebraucu uz etnu, 12 stundas lietu , da nu.tomer esmu cilveks kurs mil komfortu. Vispar jau no messina gruti tur noklut, iet tikai viens autobus no rita un vakara atpakal, un ar no Catania kas ir pusotras stundas brauciena attalu a. Vispar jau is nteresanti. Ja godigi sicilija izskatas ka pec padomju savienibas sabruku un pilnigs bardaks vis apkart. Autoosta viniem ir laukums, un biletes jamekle kur nopirkt kadus 100-300 metru attaluma. Pari celam te iet kur grib un ka grib, jo auto pie zebras tapat neapstajas. Galvenais ka sabiedriska transporta kursesanas grafikus un marsrutus google neatrast.,!!! Angliski te gandriz neviens neruna, un atbild negribigi. Ja bomzi prasa naudu, jalamajas krieviski, tad uzreiz atsujas. Krievu mates valodu visur atpazist.

Vakar biju Messina itka labakaja restorana, klienti sak nakt tikai pec pulksten 8 vakara, un ne jaunaki pa 40. Vispar maz cilveku, jo vel nav vasaras sezona. Ediens bija labs, bet tomer gaidiju mazliet labaku garsu. Divaini vins gan bija labs kaut tikai 2014 gada.

ta pagaidam dzivojos b&b ti privatas viesnicinas saucas gulta un brokastis. Tiesi kur dzivoju ieksa komforts ir labaks ka. Daudzas pec pieredzes 4 zvaigznu viesnicas, kaut kur biju uz pirmo vietu paskatities, nepatika. Tomer booking.com vertejumam ir nozimes. Brokastis pasniedz visur lidzigi seit. Kruasani, jogurti maizites. Tomer siers vareja but vairak, ka neka siera un bananos ir vielas kas dod cilvekam labu noskanojumu. Nu ko jaiet ko,padarit, jo,rit jau braucam uz laivu burat lidz,francijai. Turpinajums sekos"..............