Slovākijas paradīze ar Impro

Slovākijas paradīze bija mans šīs vasaras burvīgākais ceļojums un piedzīvojums..:) Ja jūtaties noguruši un ir apnikusi lielpilsētas burzma, tad iesaku doties uz Slovākiju- kalnu zemi. Kopumā mans ceļojums ilga 6,5 dienas, braucām ar autobusu, ceļš bija garšs, bet to vērts. Ceļš uz Slovākiju veda caur Lietuvu, Poliju- nakts brauciens, nemaz tik traki nav..galvenais paņemt līdzi siltu sedziņu un mīkstu spilventiņu..un tad jau salds miegs garantēts.:) Pēc 20h stundu brauciena ieradāmies Popradā, nelielā pilsētiņā Augsto un Zemo Tatru ielejā, vieta, kur pēc aktīvas dienas var atpūtināt miesu un dvēseli.. Fantastiska sajūta visapkārt kalni..liekas tik tuvu, ka ar roku var aizsniegt!! Iesaku visiem apmesties kādā no Popradas viesnīcām, lai tālāk dotos iekarot augstos kalnus. Pirmo dienu sākām ar Zemajiem Tatriem..nju nosaukums ir mulsinošs, jo Zemie nemaz nav tik zemi ~2000m. Mūsu pirmais mērķis bija sasniegt Chopok 2024m augsto virsotni..jauki, ka kalnos piedāvā arī pacēlājus, bet žēl, ka tie strādā tikai līdz plkst.16:00, tā nu mums sanāca nokavēt šo pēdējo pacēlāju un atlikušo ceļu mērojām kājām..pa ekstrēmu bike trasi..tas bija vistaisnāk..bet kā izrādījās visgrūtāk. Viss beigās beidzās labi-ja neskaita pāris tūzniņas un sāpošus kāju muskuļus!Bet kalnos bez tā neiztikt..:) Celojuma laikā tika sasniegtas daudzas augstas virsotnes, kas pārsteidza ar savu dažādību, nu neatrast divas vienādas kalnu grēdas..katrai piemīt, kas īpašs un neatkārtojams, to aprakstīt nav iespējams, tas jāredz pašiem savām acīm.. Slovākija ir valsts cilvēkiem, kuriem patīk baudīt dabu, mazāk kultūru..pilsētiņas mazliet atgādina padomju laikus, bet toties daba, kalni, alas, upes, strauti..vieta, kur cilvēks pielāgojies dabai, nevis daba cilvēkam..un tas, manuprāt, ir fantastiski. Ceļojuma laikā apskatījām arī unikālās alas..Demanovā, kā arī Dobšinas ledus alas. Kad visa diena pavadīta pa kalniem, tad ķermenis tā vien prasa masāžu un relaksāciju..par to Slovākijā arī padomāts..daudzie atpūtas kompleksi ar saunām, slidkalniņiem..dod lielisku iespēju relaksēties un izbaudīt kalnu ūdens dziedinošo spēku. Dažas atziņas, fakti, kas konstatēti pēc ceļojuma: 1) Slovākija - lētāka valsts par Latviju; 2) Obligāti kalnos ejot nepieciešami sporta apavi..ar lakādas kurpēm būs kājas beigtas..kā tas gadījās dažiem mūsu grupas cilvēkiem; 3) Piemērots, ērts apģēbs:) (nekādas ādas jakas:)) 4) Pirms brauciena vajadzētu painteresēties kādi valsts svētki viņiem, lai nesanāk vilties, ka veikali VISI ciet!! 5) Cilvēki tur darbu sāk krietni agrāk nekā Latvijā un līdz ar to arī agrāk beidz:)Mums vajadzētu no viņiem pamācīties!! Ja man būtu jāvērtē šis ceļojums, tad es liktu 10+, tik daudz, jo tas deva TĀDAS emocijas, kuras nevar vārdiem izteikt. Kalni nenoņem enerģiju, tieši otrādi to vairo, garu spēcina! Šeit trūks lapu, lai visas emocijas aprakstītu, tāpēc IESAKU VISIEM DOTIES UZ SLOVĀKIJU!!Un sajust brīvību:)