Myconos Island II, Tinos, Delos

Turpinām ceļojumu pa Myconos salu un netikai... Tā kā sala nav liela ~19 x 21 Km, tad izbraukāt to lieliski var ar relleri vai kvadriciklu. Mašīnu nomāt gan neiesaku, jo pirmkārt tā būs dārga un grūti atrast kur to noparkot, jo vietas ir pārpildītas, savukārt rolleri vari nolikt kur pagadās, jo to vienmēr var pārbīdīt, ja nu kādam tas traucē. Pirms nomā kvadriciklu, izpēti cenas, tās svārstās no 40-25 Euro. Bet reāli jārēķinās ar 30Euro dienā. Par šo cenu pacentieties izvēlēties pēc iespējas labāku kvadriciklu, tāds, kas pa ļoti stāviem ceļiem spēj arī pavest netikai vienu cilvēku, bet arī vismaz divus. Iesaku pirms nomāšanas izplānot savas ceļojumu dienas un maršrutu, jo jāparedz dienas kad kvadriciklu neizmantosi (brauciens pa citām salām), un pēdējā diena pirms došanās mājās. Citas salas: Ilgi uz vietas nenosēdēsi, tāpēc apmeklē arī citas salas. Vienu dienu izvēlējāmies Tinos salu. Tikpat liela kā Myconos sala, savukārt nav tik liela aktivitāte. Sala slavena ar savu The Virgin Mary baznīcu. Vieta īpaša ar to, ka ticīgās sievietes izvēlas uz ceļiem rāpot 400 m ceļu augšup kalnā pa speciāli šim mērķiem izklātu paklāju. Skats ir patiešām neparasts. Salu ir vērts apskatīt arī izbraukājot ar rolleri, bet tā kā mums nebija līdzi dokumentu tad diežēm šis prieks izpalika. Cena uz prāmja no 6 – 12.50 Euro vienā virzienā. Prāmjie iet visai bieži teju vai ik pa stundai, savukārt atpakaļ pirmais kuģis ir ap 19:00.(No Jahtkluba) Otra iesakāmā sala ir Delos sala, kas slavena ar savām mitoloģiskajām vērtībām. Salā pamatiedzīvotāju nav un tur darbojas tikai arheologu brigādes, kas vēl aizvien turpina salas izpēti. Tur atrodamas muzejs un senas ēdu drupas. Salu apmeklējām bez gida, jo nebija vēlme ilgi un dikti klausīties viņa stāstos, bet gan pēc iespējas vairāk visur izstaigāt un atskatīt. Salā ir 3 gājēju maršruti: 1:30, 3:00 un 5:00 stundas. Izvēlējāmies no katra pa druskai. Biļete uz kuģīša 12.50 Euro (turp un atkapaļ) + 5.00 Eur ieeja salā. Kuģīša attiešanas laiki: 9:00, 10:00 un 11:00 un atpakaļ 12:30, 13;30 un 15:00. (Vecā osta). Vēl par klubiem: Sala slavena arī ar to, ka tajā brīvi var justies geji, uz kuriem visi neblenž kā uz neandertāliešiem un kuri arī paši uzbāžas. Ja vēlies doties kādā klubā, tad labāk tomēr noskaidrot kāda veida klubs tas ir, jo citādi sievietes var sajusties neērti, ja apkārt būs tikai vienīgi vīrieši. Tas pats attiecas arī uz pludmalēm, vismaz uz kādu no tās daļām, kas neoficiāli paredzētas gejiem. Ja domājat kā tā ir pilnīga minoritāšu sala, tad tā tas pilnīgi notikti nav, vienkārši viņa ir draudzīga sala viņiem. Vienas no iesakāmajām vietām ir Space naktsklubs un Argo, kaut gan naktsklubu ir ļoti daudz un pārsvarā pārpildīti. Aaa un vēl sekojiet līdzi skrejlapiņu saturam, jo var gadīties ka kādā no pludmalēm vai klubiem redzēsiet pasaules slavenus Dj, tādus uz kuriem Latvijā jūs pulcējaties Arēnā Rīga... ;) Ja iespējams ceļojumus uz Myconos salu meklējiet caur Vāciju vai citām zemēm, jo tā iegūsiet patiešām draudzīgas cenas. Nu ja atcerēšos vēl kādas svarīgas detaļas, tad rakstu papildināšu un ar laiku pielikšu arī bilžu galeriju... :)