Myconos Island

2008.gada augusta sākums. Šajā reizē parunāsim par Myconos salu, kas arī ir viena no daudzajām Grieķijas salām, bet kura vēl nav sabojāta ar nesamērīgi lielo masu tūrismu. Ir dažādi viedokļi par šo salu, gan, ka tā ir dārga, slavenu zīmolu preču sala, gan slavenību atpūtas vieta, gan brīvdomātāju sala, bet par visu pēc kārtas. Lai nokļūtu uz salas ir tikai dažas iespējas: Lidojums uz Atēnām un tad vai nu ar prāmi, vai lidmašīnu. Mēs gan izvēlējāmies lidmašīnu, jo prāmis ir jāgaida vairākas stundas pluss vēl 5 stundas pa jūru. Bet lidmašīnu pagaidījām stundu vai divas un 30 minūšu laikā jau esam Mycnonos! Ielidojam vēlu vakarā ap 23:30...ja dzīvojat mazā viesnīcā, tad iepriekš gan pabrīdiniet, ka iedarīsities vēlu, lai recepcija vēl ir atvērta. Tiklīdz kā iekārtojamies numurā, tā operatīvi sataisāmies un dodamies pilsētas iepazīšanā, kur tusiņš tikai tā ap 00:30 sākas un turpinās vismaz līdz saviem 7:00 no rīta, kad vari doties pagulēt vai nu uz numuru, vai labāk pa tiešo doties uz kādu no pludmalēm. Par klubiem un dzērieniem: Lielākajā daļā klubu tomēr būs ieejams maksa, kas svārstās no 5-20 Euro, bet par to nevajadzētu satraukties, jo pret ieejas biļeti saņemsiet vienu dzērienu par brīvu, pēc brīvas izvēles jebkādu. Arī dzērieni maksā vidēji no 8-12 Euro, bet cena atbilstoša jo dzēriens pilnībā atbildīs tavām prasībām. Naktsdzīve notiek Myconos pilsētas mazajās ieliņās, un ja dzīvojat pie kāda no beachiem tad nāksies vien izbraukāt vai nu ar sab.transportu vai izīrēt rolleri vai kvadriciklu. Dienas laikā savukārt tusiņi notiek pludmalēs, kur slavenākā ir Paradise un Super Paradise beach ar savu Tropicana bar. Lielākais tusiņš notiek no 17:00 līdz 00:00, kad visi dodas uz Myconos nakts klubiem. Pludmales: Tās nu ir gana daudz un iesaku jau pirmajā dienā sameklēt karti, lai izvēlētos uz kuru pludmali doties. Labākās protams būs salas dienvidos atrodošās pludmales. Tā kā mūsu atpūtas laikā bija netipiski liels vējš (Elia pludmale) tāds, ka pat pilnas kokteiļa glāzes nopūš no galda, tad meklējām tādas klusākas un mierīgākas. Tādas arī atradām: Agios Ioannis, Ornos un Platis Gialos pludmales. Arī pludmales krēsliņiem ir atšķirīgas cenas no 10 – 16 Euro (2 personām). Par labāko atdzīstama Ornos pludmale, jo cena 10 Euro/2 perosnas + litrs ūdes par brīvu, bez liela vēja. Nebrīnieties, ka tumšādaini cilvēki jums pastāvīgi staigā garām ar ķīnā ražotām dažādu slavenu zīmolu precēm, bet gods kam gods viņi nav uzbāzīgi. Tā kā pludmalēs nav mūzikas, izņemot Paradise un Super Paradise, kur tusiņš notiek pludmalē, tad ieteiktu paņemt līdzi savus Ipod vai vismaz telefona austiņas, lai paklausītos rādžiņu (iesaku 99.3 FM) Ēdiens: Izvēlējāmies viesnīcu kur ir tikai brokastis, jo pusdienas jau neviens tur tāpat neēd, jo vienkārši negribas, savukārt vakariņas var ēst dažādos krodziņos pilsētā, vai turpat pludmalē. Cenas vairāk vai mazāk visur būs līdzīgas, bet ēdienu kvalitāte gan ir ļoti atšķirīga. Ja nezināt kur paēst, tad vērojiet vietas, kuras ir praktiski pilnas, jo tas liecina arī ka ēdiens tur ir labāks. Ja vēlaties ko ekskluzīvāku, tad jums jāizvēlas „Coo” restorāns, kas ar savu apkalpošanas kultūru var mierīgi konkurēt ar labākajiem Rīgas restorāniem. Sākot jau ir iekārtojuma stilu, mūziku, apkalpošanas ātrumu un korektumu. Cenas gan ir pamatīgi augstas, bet atbilst servisa kvalitātei. Dienas laikā varat paēst blakus pludmalēm atrodošajos restorāniņos, kas arī ir gana labi, lai remdētu izsalkumu. Turpinājums sekos....