Mans vasaras ceļojums uz Norvēģiju.

Vasara jau ir sen kā aiz muguras, bet es nespēju aimirst šo piedzīvojumu! Es dejoju TDA "Dzintariņš" un ar kolektīvu ceļojam daudz. Un pērnvasar man palaimējās un es tiku uz Norvēģiju. Tas tiešām bija neaizmirstami. Izlidojām jūnijā (īsti neatceros datumu). Lidojām ar lidmašīnu līdz Oslo. Oslo bija solīts, ka apskatīsim atpakaļ ceļā, bet tad devāmies pa taisno uz iecerēto pilsētu- Bergenu. Braucām ar nakts vilcienu. No vēlāk rīta jau bijām klāt. pa ceļam varējām redzēt brīnišķīgus skatus... Atbraucām. Mūs sagaidīja norvēģi un pavadīja uz kādu ļoti skaistu viesnīcu (tur mēs nedzīvojām, dzīvojām ģimenēs!!!). Nolikām somas un devāmies ekskursijā pa pilsētu. Brīnišķīgi! Vēlāk mēs satrikāmies ar ģimenēm kurās dzīvosim. Mēs ar vēl divām meitenēm dzīvojām kopā ar kādu sievieti un viņas bērniem. Bergenā nav daudzstāvu mājas. pārsvarā katram ir sava mājiņa. Gandrīz katru dienu mums bija koncerts, bet neilgi līdz prombraukšanai dejojām Norvēģijas karalienei un karalim!!! Atpakaļ braukt vienozīmīgi negribējās. Ar vienu nedēļu nepietika. pēc ilgām un grūtām atvadām atkal kāpām vilcienā. Braucām līdz Oslo. Oslo bija eksursija. Ļoti skaista pilsēta.... Un atpakaļ ar lidmašīnu uz Rīgu, kur mūs sagaidīja jauks laiks un ļoti mīļie vecāki un draugi.=)))