Manas gaitas Katara 4 dala, Brauksanas kultura un autubusi.

  • 2 min lasīšanai

Sis raksts bus par brauksanas kulturu, saksu ar celiem Katara, pa lielam Doha tagad ir viens liels liels buvlaukums, kur visu laiku visu cel, pa lielam celi Katara ir laba stavokli, tacu patrapas ari celi, kas nav tik labi, laba lieta ir ta ka Doha visas celazimes ir nodubletas divas valodas Arabu un Anglu. Brauksana ar masinu Katara ir viens liels piedzivojums, jo dala no cilvekiem grib but sumaheri, dala griez pec iespejas isaku celu, gajejs katara nav respektabls celu satiksmes dalibnieks, un reizem celu sanak skersot ar nervus Kutinosam sajutam. Intresanti Katara ir tas ka brauc katra tauta.

Indiesi - griez prieksa visur kur iespejams, lien visur kur var ielist rada avarijas situacijas uz vietam kur tas nav iespejams, vini kope indijas brauksanas stilu bez noteikumiem, ka vinam ertak ta ari brauc. Braucot kopa ar Indiesiem asas izjutas garantetas.

Egiptiesi - ja vins tiek pie jaunas masinas tad Egiptietis iedomajas ka ir kungs un cela satiksmes noteikumi uz vinu neattiecas, Egiptiesiem ir raksturigs loti agresivs brauksanas stils, ja vinu nepalaiz pa prieksu, vins vel apvainojas un sak lamaties.

Sudaniesi - loti miegains brauksanas stils daudz gul pie stures, visu laiku ir miegaini.

Katariesi - brauc loti pieklajigi un kulturali palaiz visus uz celiem uzvedas loti pieklajigi.

Katara vispar nevar pie stures atslabinaties visu laiku ir jabut modram lai neieskrietu kada masina, Doha ir loti populari sastregumi, tie rodas skatit augstak minetas nacijas kapec.

Kadas masinas domine uz Kataras celiem, par 95% tas ir Japanu un Korejiesu masinas, jo Japanai un Katarai ir noslegti ipasi sadarbibas ligumi sava starpa. Parejie 5% nak no Eiropas, Eiropas masinas Katara ir gruti remontet, jo ir maz servisu un dalas ir loti dargas, tapec lielaka dala ieskaitot Katariesus parvietojas ar Japanu masinam, domine dzipi parsvara, ir ari vieglakas masinas.

Par autubusiem, lai labak saprastu valsti kura dzivo nepietiek, ka tu brauc tikai ar masinu un vero dzivi no masinas loga, to nevar izjut pareizi, vislabakais variants ir iekapt autubusa un paverot, ka cilveki izturas, ko es sad tad daru, piemeram vakar bija intresanata situacija, autubusa bija iekapusi divi afrikani, kuriem protams nebija biletes,lidz ar to sakas diskusija par to kas ir vainigs, logiski afrikani sevi par vainiegiem neuzskatija, tad viens no vieniem izvilka 500 QR bija gatavs maksat par bileti, tacu diskusija turpinajas, kadas 10-15 minutes un autubuss visu so laiku staveja, pasazieri protams nekautrejas izteikt sajusmu par so faktu, bija troksnis, arabu, hindu, urdu, tagloga valodas, katrs sava valoda izteicas par so faktu, kad diskusja bija beigusies autubuss savu celu turpinaja. Tad protams kads negaidot nolema apdzit autubusu, un vaditajs strauji bremzeja un viens no Egiptiesiem pakrita, un logiski vinaprat vainigs bija vaditajs, ta turpinajas jauna diskusija par vaditaja prata un apzinas spejam, viss beidzas ar to ka abas puses mili atvadijas.

Katara darbojas e taloni ka Latvija, vari uzladet un tad braukat apkart pa 3 riliem pa pilsetu, man autubus patik labak neka taksisti, kas neko nezina, ne vini angliski runa, ne arabiski, tikai urdu vai hindi. Autubusa prieksrociba ir ta ka vins tevi nogada galamerki. Visi autubusi ir aplimeti, ar OOREDOO firmas zimem, kas agrak bija QTEL, reklame jauno Kantori, intresantas ir reklamas, kaut gan nesaprotu ka tadas var demonstret islama valsti, Slogans ir "TIME IS MY EVERYTHING WHAT IS YOURS" tiek reklameta viena no galvenajam bankam tiek attelotas sievietes bez hijaba. Autubusu parsvara vada, miniet tris reizes protams Indiesi, neliela dala Pakistanu.

Centralajai autubusa pieturai ir viens minuss, viniem nav uztaisitas pietiekosi lielas nojumes, jo stavet saule Katara nav ieteicams, pat man pec afrikas saules, tas ir gruti, cilvekam kas dzivojis ziemelu zeme tas butu vel grutak.

Par videjam cenam masinam, masina videji maksa jauna Katara 15000-25000 QR, jauna svaiga no rupnicas, 3,63 QR = 1$, kas grib lai pats izrekina cenas. Ar masinas tirzniecibu Katara nodarbojas 3 lielas firmas, visas pieder Katariesiem, un jaunu firmu nav iespejams atvert tirgus jau sen sadalits, kas daris ko.

Nakamaja dala aprakstisu musulmanu rajonus, kur nedzivo neviens Eiropietis.



Seko līdzi svaigākajiem jaunumiem

Uzzini par jaunākajiem ceļojumiem un aktualitātēm pirmais