Gauja XXL

Šogad nolēmām beidzot izmēģināt kas ir gauja xxl, teikšu kā ir patika. Bijām gandrīz vienīgie ar oldschool inventāru. No sākuma jutāmies pat mazliet neērti. Sākums diezgan garlaicīgs. Smontējām laivu, piereģistrējāmies un gaidījām startu. Strats diezgan haotisks visi vēl nebija pat paspējuši laivas nolaist ūdenī, mīnus organizatoriem. Sākuma posmi diezgan gairlaicīgi un smagi. Līdz Puidzulim laiva bija grūti vācama, bieži līkumos sagriezāmies. Pēc tam jau līkumu palika mazāk un airēšana palika vieglāka. Pamazām sāka jau krēslot. Sameklējām savus lukturīšus. Pie sabrukušā betona tilta krēsla jau spēcīga, pirmās krācītes, pa krēslu vēl nebija tur braukts, izšūpināja kārtīgi. Nonākot kempīngā "Viesturi" saimnieka Jura jau kārtīga tumsa. Tur mūs sagaidīja mūsu atbalsta komanda Pēteris ar Aigu. biku iestiprinamies, pārģērbjamies , mēģinam sakārtot apgaismojumu (nu kāds mums tur bija), un laižam jau tālāk. Paldies kempinga "Viesturi" saimniekam Jurim, un krastā esošiem makšķerniekiem par brīdinājumu kad Vidagas trošu tilts ir sabrucis un atrodas zem ūdens. Pirmajā līkumā aiz Jura jau uzsēžamies uz sēres. Pilnīgi nekas nav redzams, labi kad laiva dzīva. Lēnām taustamies uz priekšu, meklējot kādu pazīmi par tuvojošo tiltu. Aiz trešā līkuma jau klāt ir arī tilts, nekas gandrīz nav redzams. Neriskējam braukt pāri, pa krastu aiznesam laivas garām tiltam, noskatoties kā profi pa vidu pārmauc pāri. Atkal esam laivā tagad pie tumsas jau pieraduši bīstamākais posms aiz muguras. Pamanam vizlas ieteku tākā līdz Virešu tiltam vairs nav tālu. Virešu tilts, saņemam pēdējos norādījumus no Pētera nemaz neapstājoties laižamies pēdējā un grūtākajā posmā. Pēdējie 13km paiet ļoti gŗūti Nogurums jau piezadies klāt. Kā arī bebri ik pa brīdim mūs nobaida ar savu plunkšķināšanau. Posms ļoti garlaicīgs. Kā arī mūsu lukturīši sāk dzist ārā. Galā jau ieraugam Gaujienas ugunis , prieks pa visu ģīmi. Nolemjam kad tālāk nebrauksim, priekš pirmā gada pilnīgi pietiek. Saņemam medāļus, izjaucam laivu, papļerkstam par šo un to un dodamies mājās. Rezumē - nākošgad noteikti braukšu atkal, tas ir tā vērts, bet nu jau jābrauc būs visi 100km vai 200km. Tik jāpadomā par kārtīgu aprīkojumu pirms braukšanas.