Viena diena no Dārza ceļa, Dienvidāfrika

Sagribējās padalīties ar šodienas piedzīvojumiem:) No rīta pamodos Oudtshoorn pilsētiņā Dienvidāfrikas pus-tuksneša vidū. Pulkstens ap 6.30 no rīta. Skats fantastisks! Šodien strādāju, bet viesiem jābūt pakaļ tikai pulksten deviņos. Devos īsā, 25 min skrējienā pa pilsētiņu. Iemanījos pārskriet, labi, labi, pāriet pāri slavenajam Oudtshoorn iekaramajam tiltam:) Ātra kafija, brokastis. Uz De Oude Meul viesu namu pakaļ savai poļu ģimenei, ar kuru kopā ceļoju jau nedēļu un vēl nedēļa periekšā. Dodamies uz Cango alām, kas šajā pusē slavenas. Cik man zināms, arī vienīgās ievērojamās stalaktītu un stalagmītu alas Āfrikas kontinentā. Alas, kā vienmēr, iespaidīgas!:) Iekšā alās ap +20 grādiem, kas ir patīkama temperatūra salīdzinājumā ar ārā esošajiem +38 grādiem. Mašīnas kondicionieris arī īsti neglābj - ir gan brauciens panesamāks, bet visi jau krekščam no iepriekšējās dienas garā pārbrauciena. Pēc alām dodamies pie strausiem. Oudtshoorn galu galā ir zināma kā strausu galvaspilsēta! Tādā karstumā arī strausiem ir grūti. Laimīgā kārtā mēs vēl paspējam uz pēdējo tūri, kuras laikā vēl varēs izbaudīt jāšanu uz strausa. Bet nekā- neviens no manas poļu ģimenes nesadūšojās- mammai un pukām bija bail, bet tētis pārsniedza atļautos 200kg. Bija jāpietiek ar vietējo darbinieku paraugdemonstrējumu:) No strausiem- pie krokodiliem uz Cango Wildlife ranch. Šoreiz lielais karstums gan mums nāca par labu un krokodilu vielmaiņa darbojās sveicami, kas nodrošināja mums iespēju redzēt krokodilu lēcienā. Jāatzīmē, ka krokodils ir aukstasiņu dzīvnieks un ziemā ne kust ne ēd! Pēc tāda šova arī mēs bijām izsalkuši un devāmies uz turpat esošo restorānu nogaršot krokodila burgeri. Tiem, kas nekad nav ēduši krokodila gaļu- tā ir vairāk līdzīga vistas gaļai nekā liellopa gaļai. Programma Oudtshoorn mums ir izpildīta un puklstens jau ap 5iem pēcpusdienā. Laiks doties uz Wilderness, kur mums paredzētas naktsmājas. Taču, lai tiktu uz Wilderness, mums ir jāšķērso Outenikva kalni- tie paši kalni, kas vainīgi pie fakta, ka Oudtshoorn un viss Klein Karoo reģions saņem tik maz lietu nokrišņu, ka ir klasificēts par pustuksnesi. Turpat ārpus Oudtshoorn mūs aptur ceļu policija- rutīnas pārbaude. Viņiem gan nepatīk mana Latvijas vadītāju apliecība, jo tādu redz valodu viņi nesaprot. Bakstu es ar pirkstu, kur angliski rakstīts, ka tā ir Drivers license un skaidroju, ka tas tak Eiropas standarta dokuments. Iet mūsu pārbaudītājs konsultēties ar saviem diviem citiem kolēģiem un pēc neleielas apspriedes tomēr ļauj mums turpināt ceļu, piebilstot, ka vajadzētu tomēr vadītāja apliecību nomainīt pret Dienvidāfrikas versiju. Pārbraucam pāri Outenikva kalniem, piestājot vietā, kur tas ir atļauts un ir droši. Skats vienreizējs!!!Vienlaikus esam šķērsojuši robežu starp pus-tuksnesi un lietus mežiem, jo nokrišņi netiek pāri kalniem un nolīst šajā pusē. Nu jau vairs nav tālu līdz naktsmājām. Pirms iebraucam Wilderness apstājamies Delfīna punktā, lai paskatītos uz Wilderness pludmali no augšas. Šis ir Indijas okeāns. Viesiem paredzētas naktsmājas tepat vienā no mājām, kas redzamas bildes kreisajā malā. Es iztieku ar backpackers, vismaz internets par brīvu un varu pastāstīt jums par saviem dienas iespaidiem:) Bilžu kvalitāte varbūt nav tā labākā, jo bildēts ar to, kas tuvāk pie rokas- mobilo telefonu:D Citi apraksti redzami http://keiptauna.blogspot.com/ Ritma rgrizane@yahoo.com