Mani iespaidi par Honkongu.

Sveiki, Ka vienmēr kārtējo reizi braucam jaunajā ceļojuma, šo reiz uz Filipīnām, braucam ar Finair aviokompāniju līdz Honkongai tālāk ar vietējo aviokompāniju, ka izrādījās beigas ka Honkonga VIZA nav vajadzīga, bijām loti priecīgi un izlēmām palikt uz kādam dažam dienam. Viennozīmīgi pilsēta ir loti skaista. Un tur ir daudz ko redzēt, 3 dienās it par maz lai apskatīt visu, bet mēs braucam atpūsties pie dabas, tāpēc smacīga putekļaina pilsēta negribējām pavadīt vel vairāk dienas. Ielidojam Honkonga un tad uzreiz sākam pietīt ka varam tikt līdz viesnīcai, no sākum braucam ar metro vēlāk iekāpām taksometri, mums bija sagatavota izdrukāta karte katram gadījumam, bet izrādījās ka karte daudz ko nelīdzēja, laikam taksometru vadītājs ar izkūkotam smadzenēm kurš klepoja un čerkstēja īsti nesaprata ka ar to var rīkoties, divas reizes zvanīja operatoram ķiniešu valoda kaut ko jautāja.. ik pa laikam paklepoja, man jau likās ka dabūšu kādu putnu gripu, izvilku savu telefonu un saku jau meklēt GPS, protams ka vienmēr vajadzīga bridi tas nestrādāja, vel kādas 15 minūtes cilpojam gar debesskrāpjiem meklēdams viesnīcu, kad pacietības mērs bija pilns un palikām jau dusmīgi tad viesnīca pēkšņi atradās. Nolikām mantas un gājām ara skatīties kur var paēst pēc gara ceļa, visur bija aizdomīgas kafejnīcas ķiniešu stila, mēs nesapratām kur varam ieiet un ko apēst, uz ielas stūriem vārīja kaut kādas dzīvnieku atliekas kuras drausmīgi smirdēja, nesaprotami makaroni samaisīti nez ar kādam piedevām, beigas atradām vienu ķiniešu kafejnīcu kura mums izlikās samēra pievilcīga eiropiska ķiniešu gaume, es pats neēdu visus šos ūdens zvērus)) taka priekš manis nekā īsti nebija, es gaidīju to bridi kad varēšu ieiet McDonald apēst hamburgeru un iedzert Colu)) mani draugi gan bija priecīgi paņēma sev dažādu veida suši un jūtas pārlaimīgi.. es iztiku to vakaru tikai ar frī un garšīgāko saldējumu ko esmu ēdis, tur bija vis kas iekša sakot ar augļiem beidzot ar kellogsu un šokolādi, vēlāk vel nedaudz pastaigājam par Honkongu, ķinieši gan uz ielām bija tik daudz ka saplūda kopa ar zemi.. tālāk gan gājām jau uz viesnīcu jo drausmīgi nāca miegs un bijām loti noguruši no ceļa. Labi izgulējāmies, tad devāmies pēc sava plāna pie lielākas pasaule Tian Tan Buddas no bronzas, kura sver 250 tonnās, tad iekāpām metro un ātrāk braucam skatīt šo brīnumu.. tad pie pacēlāju vagoniņiem mūs sagaidīja pārsteigums, rinda bija tik gara ka domājam ka nostāvēsim tur vairākas stundas, bet runājot ar draugiem laiks paskrēja ātri, un veiksmīgi pēc kādam 45min. iekāpām jau pacēlāja, vēlāk vel kāpām augša pa 268 trepītēm līdz Buddai, ka vienmēr iecerējām katrs savas vēlēšanas un safotografējamies pie katra stūra.)) pēc plāna vakara braucam skatīties lāzeru šovu kurš sakas 20:00 un labi bija caurskatāms no ostmalas, nedaudz pastaigājam, iedzeram vīnu, safotografējam debesskrāpjus, dienā bija labi izdevusies! Nākama rīta nedaudz pastaigājam pa veikaliem gribējās nopirkt šo un to, kādu suvenīru draugiem, kādu mīļu dāvaniņu, nejauši uzduramies uz lielu hipermārketu debesskrāpi, tur bija kādi 15 stāvi dažādu veikalu vien, nopirku sev šo to un draugiem, skatoties par logu brīnījos ka deviņu stāvu mājas izkāstās ka divstāvu, hmm.. un ka tas mājas vispār tur turas. Vakara braucam jau prom tāpēc savlaicīgi sakārtojam somas un devāmies uz lidostu. Kopuma man patikas Honkonga vis tāds savādāks, neparasts, citāda pasaule jutos ka citplanētietis ķīniešu starpa, protams ka gribēt kad reiz atgriezties Honkonga vel reiz. Paldies!