Dagdas Fēnikss - II (Drīz, drīz mēs to Fēniks' redzēsim...)

Es ļoti ilgojos pēc nemirstīgā putna pilsētas Dagdas! Šodien arī to ieraudzīšu, bet vispirms dodos uz cita putna pilsētu un proti uz Jūrmalu. Ja tā tēlaini izsakās, tad Jūrmalas pilsētas totēms ir kaija...
Jūrmalas ģērbonis
Sveika, Jūrmala! Sveiks, Lāčplēsi!
Jomas iela - Sv. kaijas pilsētas sirds...
Jūrmala ir daudziem reāls Latvijas sapnis...
... mūs' mīļ'jūriņa
mana mīļākā Jūrmalas viesnīca šķiet ir tikusi pie 5cām zvaigznēm... Bravo!
un kā tad bez darba - sākums Slokā, tieši Lielupes upes krastā, Dzirnavu ielā - megajaukā Slokas skoliņā...
Starp citu Slokā ir Tobago iela... Tā gan tieši neved uz Tobago, bet savs šarms tai ir...
Lieliska skola unstarp citu pirms manas vizītes Vaivaru pamatskola jau uzsāka E-klases izmantošanu, izcila virslietotāja - inteliģenta skolas lietvede un netur sveci zem pūra - apmācībās piedalās arī Ābelītes smalkās dāmas... Apmācības te tiešām sit augstu vilni kā jau viļņu pilsētā Jūrmālā...
43 km uz DA no Rīgas atrodas Ķilupe, tautā saukta par Ķīļupi - nevilšus domāju ka upe ir nodēvēt par godu mūsu izglītības ministram Ķīļā k-gam...
ceļš nav viegls - tāpēc jāizstaipa salīkušās kājas...
... labākā staip-pauze ir pie Rumbiņas
un slavenie Bormaņi ir klāt...
Ziemassvētki ir arī šeit...
Mēģināšu iegādāties šo Dagdas ģerboni, tas ir neatkārtojams un ja runā par visām mūsu 77 Latvijas pilsētām, tad manā topā šis ģerbonis ir pirmajā sešiniekā...