Ingleton ūdenskritums & Co

Ceļojuma apraksts ir par ūdenskritumu pie Ingleton pilsētas, kas atrodas Yorkshire dales national park. Dažas fotogrāfijas apraksta beigās ir no dažām vietām vairāk uz ziemeļiem - Lake district national park. Jasaka, ka nezinu, kā šim aprakstam pievienot galeriju, tāpēc šajā aprakstā tās būs mazas, bet uzmeklējot manu galeriju tās varēs atrast lielākas.

2011. g. 16. sept. devos apskatīt ūdenskritumus pie Ingleton pilsētas, kas atrodas Yorkshire dales national park. Braucu ar 3 vilcieniem - Kirkham - Preston - Lancastar - Clapham yorks. Pēdējais vilciens bija atcelts, tāpēc apmetos Lancaster pilsētā. Skats no manas apmetnes vietas (telts) uz pilsētu.

Te ūdenskritums, ierados ar tumsas iestāšanos, ieejas bilete 5 £, bet 18.30 biletes vairs nepārbaudīja. Taka kā redzams labiekārtota, bija pat betonēti pakāpieni. Pat angliem tik mīļais nerūsējošais tērauds netika priekš tiltiņiem žēlots.
Te tiek iesista un nolociita angļu 2 pensu monēta. To te ir daudzi tūkstoši uz koka un tas izskatās pēc kāda neradījuma

Ūdenskritumu ceļā uzslēju atkal teltiņu. Izvēlējos tādu vietu, kur mani nevar pamanīt, jo skaidrs ka to tur darīt nedrīkst.

Atpakaļceļā no ūdenskrituma vēl dažas interesantas bildes

Katrs šāda žoga metrs sver tuvu tonnai. Attēlā redzamais akmeņu svars ir ne mazāk par kilotonnu. Paaudžu darbs, lai to pa druskai sastieptu. Diez vai kāds ir atļāvies to pa fikso ar helikopteriem sagādāt.

Viens no Lake district ezeriem

Kendal pilsētā kāds brīvdabas pasākums ar dažādiem šoviem, klauniem, utt.

Kendal pilseta no augšas

Windemere. Lielākā daļa ēku celta no šiem tumsājiem akmeņiem. Izskatās ka paaudzes tādās dzīvojušas un vēl dzīvos