2 dienas ar velo Windemere - Keswich Anglijā

Anglija tik reti ir saulainas dienas un es izmantoju to reto iespēju, kad tās nedēļas nogalē 14. un 15 janvārī bija un devos no Kirkham līdz Windermere ar vilcienu un tālāk līdz Keswick ar velosipēdu. 2 dienās nobraucu attēlā redzamo trīsstūri sākuma pa zaļo krāsu, vēlāk pa sarkano. Pats rajos saucas "Lake district" un ceļmalās netrūka mašīnu, kur cilvēki līdzīgi kā es brauca pavadīt brīvdienas, apmetoties viesnīcās. Taču braucot ar velosipēdu ir tā priekšrocība, ka pagūst pamanīt to, ko nepamana braucot ar mašīnu, kā arī apstāties kur vien gribas. Tad vēl sajust vēju, sauli, dažādas specifiskas smaržas no sūnām, lopiem, dubļiem.

Keswika pamazām tuvojas, braukt nav viegli pa kalnainu ceļu, ja plecos ir smaga soma ar telti, guļammaisu, paiku un daudz siltajām drēbēm gulēšānas laikam. Dienas laikā man vairākkārt garām pabrauca 555 autobuss no Lancaster līdz Keswick. Tā kā es beidzot uzzināju, kā ar sabiedrisko transportu var nokļūt līdz Kewick arī ziemā.

Līdz ar tumsu esmu Keswick, tagad jāsameklē, kur caur privātīpašumu labirintu var piekļūt kādam meželim, kur paslēpties teltī no nakts bandīšiem.

Secinājums pēc brauciena - ir jābrauc vēl! Man šādi piedzīvojumi dod kādu nezināmu energiju, kas uzlabo garastāvokli, dod pašapziņu. To, ka daba atjauno spēkus, es izjūtu ļoti. Šajā braucienā savācu informāciju, iespaidus un tas man dos iespēju izplānot kādu kalna maršrutu gājienu. Lake district national park kalni nav augsti - augstākais ir drusku zem 1 km absolūtais augstums, tā kā 2 brīvdienu laikā var pagūt līdz turienei aizbraukt, uzkāpt kādā virsotnē, apiet vēl kādu līkumu un atgriezties mājās. Transports no Kirkham uz turieni un atpakaļ izmaksā 35.. 40 mārciņas. Nav lēti, bet citam nedēļā uz cigaretēm un aliņiem tā sanāk.. tad kas ir labāk?

Apraksts man tāds sīks, jo ar ceļojums bij sīks. Galveno akcentu es lieku uz bildēm