Klaipēda un Palanga

Atkal kārtējā nedēļas nogale un jāķer pēdējās vasaras brīvdienas, pirms kārtējā studiju gada. No Rīgas izbraucam piekdienas vēlā vakarā 22:50, biļete 12Ls, Klaipēdā nokļuvām 03:00 no rīta, tapēc laiku nācās nosist dirnot autoostā, jo viesnīcā reģistrēšanās sākās tikai 10:00. Ap 07:00 sākām mest līkumus pa pilsētu, visi garām slīdošie veikala skatlogi liecināja, ka sāk darboties 10 vai 11. Kad beidzot pienāca plkst 10:00, soļojām uz viesnīcu, kur mums pateica, ka iepriekšējie brauc prom tikai 11:00, takā vēl stundiņu nācās pasēdēt. Gribējās pēc iespējas atrāk iereģistrēties, lai ātrāk tiktu uz pašu delfināriju. Bet ne viss bija tik gludi. Izrādijās, ka uz mūsu numuru ir divas rezervācijas. Lai neizskatītos muļķīgi, reģistratūra sazvanīja cilvēku, kurš izīrēja savu dzīvokli (Klaipēdā un Palangā, tādi čum un mudž), kā rezultātā dabūjām 3 istabu dzīvokli, par 190Lt uz nakti, daudz lētāk, nekā bija paredzēts, ja paliktu viesnīciņā. Turklāt dzīvoklis atradās uz galvenās ielas, 15min gājienā no vietas, kur atiet prāmis uz delfināriju. Delfinārijā sākās dublis Nr.2 :) Pie kasēm bezgalīgās rindas, un skaļrunis tik ziņo......."diemžēl visas biļetes uz izrādi 14:00 ir izpārdotas, tagad jūs varat iegādāties biļetes uz izrādi plkst.16:00"..............pēc laiciņa.................."diemžēl visas biļetes uz izrādi 16:00 ir izpārdotas, tagad jūs varat iegādāties biļetes uz izrādi plkst.18:00". Tā nu mūsu gribēšana tikt uz izrādi 14:00 pārvērtās par tikšanu uz izrādi 18:00". Pa kluso palaidām aiz sevis savus tautiešus, kas atradās rindas beigās, un kuriem nebija cerību vispār tikt pat uz pēdējo izrādi. Bet saku vienu, tā stāvēšana tajā rindā bija tā vērta, un nožēloju, ka nebija videokameras :(. Kamēr gaidījām, izstaigājām jūras muzeju un turp atpakaļ līdz prāmim. Mūsu noīrētajā dzīvoklī tikām ap 21:00, kur gultās un gulēt. Nākamajā dienā sazvanījām saimnieku, lai atdotu atslēgas, jo mūsu ceļš veda uz Palangu. Patīkami jau bija tas, ka autobusa šoferis mums biļetes iedeva pa "lēto" 2Lt, parastās 4-5Lt vietā :) kā studentiem :D Tā nu Palangā nokļuvām 12:00, kur savas somas nododod bagāžas glabātuvē samaksājuši 3Lt, devāmies ielās. Tika izstaigāta ar būdiņām apbērtā ieliņa līdz pašam mola galam un Dzintara muzejs, jo 17:20 bija paredzēts autobuss uz Rīgu. Un te nu sākās trakums :( Autoostā mums pateica, ka biļetes jāpērk autobusā, bet kad atbrauca autobuss, tā šoferi bļāva, ka autobuss esot pilns un vietu neesot. Tā nu ap 20 cilvēkiem palika ar garu degunu, cerībā uz Liepājas autobusu, kuram vajadzēja pienākt pēc stundas, un kurš tā arī neparādijās. Nav jau grūti uzminēt, kādiem vārdiem tika apveltīti tā autobusa šoferi (17:20), firma (Eurolines) un Palangas autoostas darbinieki. Cūkas laime bija, ka atnāca Ecolines autobuss, Marjamapole-Liepāja, kura sarakstā vispār nebija. Paldies šoferim, kurš paņēma to daļu, kas bija palikuši no bara, jo arī viņam nebija tiesību uzņemt, kur nu vēl biļetes pārdot. Kurš ņēma biļeti, maksāja uz melno kasi 2Ls vai 10Lt, bija arī tādi, kuri pa velti brauca :) Pa to laiku sapazināmies vē ar 2, kuriem arī vajadzēja uz Rīgu. Tā nu tikuši Liepājā, paķērām nākamo autiņu uz Skrundu, jo pa šo laiku sazvanījām draudzenes vīru, kurš mums no Rīgas brauca pakaļ, sametāmies katrs pa 6Ls benzīnam un laimīgi, bet emocijām pārpilni nokļuvām Rīgā ap 01:30. Kopumā atpakaļceļš izmaksāja tikpat, ja būtu brauktas ar to autiņu 17:20. Visumā neko nenožēlojam, jo bija labi:) Tad nu atvainojiet par kļūdām, jo gulētas tikai 3h un darbā turos uz kafijas, bet mans ieteikums, ja braucat ar sabiedrisko, tad no Palangas majupvizīti neplānojat, labāk uz Klaipēdu, Šauļiem, kur biežāk kursē autobusi. Izmaksas ceļš turp un atpakaļ - 22Ls Dzīvoklis - 38Ls (3 cilvēkism) Pirkumi - +/- 20Ls Delfinārijs - 15Lt Jūras muzejs - 10Lt Dzintara muzejs - 5Lt, studentiem 2,50Lt