Tallinas apmeklējums

Viss sākās ar domu, ka vajag kautkur aizbraukt, lietderīgi izmantot nedēļas nogales, neviss sēdēt mājās. Piezvanīju māsai un izteicu domu aizbraukt uz Tallinu. Viņa piekrita. Un nu sākās rakņāšanās pa internetu un viesnīcas meklēšana. Tika atrasta viesnīca pašā Tallinas centrā un tikai 18Ls no cilvēka, divvietīgs numuriņš. Uz Tallinu izbraucām 14.jūlijā no Rīgas 07:20, kur kā vienmēr bija jauki autobusa šoferi, tapēc ceļš paskrēja nemanot. Tallinā ieradāmies jau pusdienslaikā, izkāpām ostā, aizsoļojām uz viesnīcu, DORELL, nolikām mantas un Tallinas dzīvē iekšā. Prieks, ka laiks bija foršs. Izstaigājām Tallinas vecpilsētu, neskaitāmos suvenīru veikaliņus, lai būtu pierādījumi, mājās palikušajiem vīriem :) un citiem. Pa to Tallinas vecpilsētu staigājām kādas 4-5 stundas. Un todien vēl vecpilsētas laukumā notika folkloras festivāls, kautkāds pank/rok festivāls nedaudz tālāk, takā vecās un jaunās mūzikas skanējums jaucās. Visskaistākie bija panorāmas skati, no kuriem pavērās labs skats uz vecpilsētu un pašu Tallinu kopumā. Lieki teikt, ka kājas sāpēja, bet tas nebija par iemeslu, lai visu pamestu un ietu uz viesnīcu. Aizgājām līdz ostai, kur bija pietauvojušies burinieki, zem anglijas un citiem karogiem, laikam notika kāda parāde :) Vēl aizstaigājām līdz Nāriņai, kura stāv par godu bojāgajušajiem jūrniekiem, lielajos viļņos 18.. gadā. Aizgājām līdz aptuvenai vietai (pēc kartes) bet no'Nāriņas ne vēsts, bet labi zinu, ka pagājušajā gadā braucot ar mašīnu, viņa tur bija. Pajautājām vietējam tantukam, kur viņa īsti atrodas, un smieklīgākais bija, ka viņa bija kokos, un no mūsu vietas nevarēja redzēt, vajadzēja paiet drusku tālāk. No ceļa braucot, izskatās, ka viņa atrodas pašā jūras krastā, bet no jūras, tā nav. Nāriņa bija smuka, un vēl pievakare un tā saulīte rietēja.....:) Bija iespēja pavērot, ka lielais kruīza kuģis ieiet ostā "Tallink cruise", tik tuvu krastam tas viss notika, fantastiski. Lieki teikt, ka pēc tā visa iekritām savās viesnīcas gultās un aizmigām. Mājās bijām 7dien, Rīgā kautkur pēc 12tiem, bet savās mājās kautkur pēc 15tiem. Kopumā ceļojumam iztērējām 10Ls (ceļš uz Tallinu) 18Ls (viesnīca) 8.50Ls (ceļš uz Rīgu) un vēl vismaz 25-30Ls pirkumiem , takā vienam cilvēkam ap 65Ls nav daudz. Samainot naudu var justies kā bagātnieks :), bet kad to pārrēķini latos, čiks vien iznāk, nu vidēji 100EEK ir 4Ls, bet joprojām, lai arī n-tās reizes ir tur būts, man 100 kronas asociējas ar 100Ls, bet patom padomājot....:) Visvairāk mani izbrīnija, ka šoreiz uz robežas, iebraucot Tallinā, savāca pases un dabujām stāvēt kādas 20min, kamēr visas tika pārbaudītas, bet atpakaļceļā, latvju bāleliņš iekāpa autiņā, paskatījās pasē uz manis un viss!!!