Genova - nedēļas nogales atpūtas brauciens

Īpaši iesāku ģīmenēm ar bērniem, jo tur ir tāds prieks kā "Akvārijs", skaitas modernākais Eiropā. http://www.acquariodigenova.it/jsp/index.jsp Tur var pavadīt no 2ām stundām līdz veselai dienai, atkarīgi no nopirktās biletes (ir dažādas) uz akvāriju, biosfēru, kolibriju māju, pirātu kuģiti (mums bija pakete Pianeta Aquario - 22 EUR). Bet pieaugušaiem (mums :) ) arī patika. Kā tikt: no Milano Centrāle vai uz dz/st Genova P. Principe (labāk braukt treno regionale, kur biletes maksā 9 EUR), jo un iet kājām apmēram pusstundu Porto Antico/Aquario virzienā, vai no Genova Brignole - 2. stacija, braucot no Milānas Spēcijas virzienā (bet jāskatās vai vilciens tur vispār iet). Un no Genova Brignole līdz "Akvārijam" ar 12. un 13. autobusu, kas paiet garām netālu no stacijas (pa labi), biļetes var nopirkt žurnālu kioskā stacijā - 1.50 EUR. Pēc "Akvarija" var pastaigāties pa vēsturisko centru (starp citu tur nav tik daudz tūristu kā piem, Venēcijā vai Romā), kas ir liels un satriecošs un kur ir vairāki muzēji, notiesāt kādu pizzu un svaigi pagatavotu saldejumu. Iziet jūrā ar mazo ekskursijas kuģiti - 40 min pa ostas teritoriju - 6 EUR, pacelties ar panorāmas liftu BIGO, tur pat pie "Akvārija" - 4 EUR. Un, protams, vēl daudz ko, ko mēs viekārši nepaspējām savas īsās vizītes laikā.