Slēpošana Bukovel kurortā

Nu tā bijām ar ģimeni izdomājuši braukt slēpot, par cik ierastos variantus (Itālija, Austrija) vairs nevarējām atļauties meklējām citus variantus. Tad atrādām tādu vietu kā Bukovel Ukrainā. Nr.1 kūrorts Ukrainā ar moderniem pacēlājiem, modernām viesnīcām un tā tālāk. Nju tad nolēmām braukt uz turieni. Par cik mūsu firmai pašai bija savs busiņš Volkswagen Transporter tad problēmas ar auto arī mums nebija. Salējām degvielu un sākām mūsu ceļojumu. Ar vienu bāku tikām līdz Polijas robežai un Statoil benzīntankā ielējām pilnu bāku lai tiktu caur Polijai. Par cik sen nebija būts Polijā tad bijām pārsteigti par Polijas labajiem ceļiem, varējām mierīgi vālēt cik ātri vien gribējās jo palaimējās ka Policijas arī nekur nebija. Maršruts veda caur Bialostoku uz Lublinu un tad vēl pāris kilometri līdz robežpunktam. Lublinā bijām plkst. 4.oo no rīta un mums bija informācija ka TESCO veikali Polijā strāda 24h diennaktī, tad izdomājām ka vajadzētu iepirkties, jo kad vēl gadīsies 4.oo no rīta pabūt lielveikalā :D... Pēc kāda laika jau bijām jau pie Ukrainas robežas, robežā rinda bija maza. Polijas robežkontroli ātri izbraucām, tad tikām līdz Ukraiņu robežniekiem un patrāpījāmies uz smenku un dabūjām mazliet pagaidīt kādas 2 stundas... Tad sākās SUPERĪGIE Ukrainas ceļi... Tas bija vienkārši kaut kas šausmīgs, domājām ka Latvijā ir slikti ceļi, bet viņiem, tie ir vienkārši katastrofa, es teiktu ka vinu vispār nav, tad sapratām ka Latvijā vēl ir labi ceļi. Kratoties pa šiem sūdīgajiem ceļiem pēc vairākām stundām tikām līdz Jablonicai, mūsu dzīves vietas ciematam..ā Tad sākās pirmās vilšanās, Internetā viss izskatījās forši, bet kad ieraudzījām kur mums jādzīvo bijām nepatīkami pārsteigti, pie pašas mājas nevar piebraukt, mašīna bija jāatstāj uz ceļa un ar kājām jākāpj kalnā kādus 150 m lai tiktu līdz mājai, nekas pie tā pieradām un bija laba fizkultura katru ritu un vakaru Nakošā dienā aizbraucām uz kalnu, slēpošanas kartes tur ir lētas uz 6 dienām 70 Ls.. Par kalnu - kultūra uz kalna ir vienkārši pabriesmīga - daudz maucēju un lidotāju, kuri skrien kā negudri un nones ik palaikam cilvēkus un pofigā mauc tālak pat neatvainojas... Uz kalna labāk nebraukt brīvdienās jo NENORMĀLI daudz cilvēku uz kalna un ļoti garas rindas pie pacēlājiem... Nju ta tāa visumā visss