Skaistā Rotterdama

Tā kā dzīvoju Nīderlandē-Rotterdamā un man ar ģimeni ļoti patīk ceļot, tad nu iepazīstināšu ar skaisto Rotterdamu. 1)Pirmais ko obligāti jaredz ir Lielais zoodārzs( 18,50 un bērniem 15,51 eiro) tur var pavadīt visu dienu , mēs staigājam vismaz stundas 6 un vēl šo to neredzējām mazie jau bija piekusuši. Zoo ir ļoti liels un tiešam skaists. 2) Brauciens pa Rotterdamas kanāliem ar Spido(9,50, bērniem-5,80 eiro) brauciens ilgst apmēram 1,5 3) bet ja gribās vienkārši pavizināties ar kuģīti un pieēsties pankūkas, tad iesaku braukt ar pannkūku kuģīti(15, bērniem-10 eiro) cenā ir iekļauts vizināšanās un pannkūkas kuras pašas tie gatavotas pēc jūsu izvēles.. sanāks beigās garšīgs brauciens..:) 4) viens no obligātiem apskates objektiem ir jaredz Euromast(8,90, bērniem- 5,70 eiro) var apskatīt Rotterdamu no augšas, ir iespaidīgi skati. 5) netālu no Euromasta ir Minī golfs (6 eiro) 6) pats centrs ir ļoti skaist ar dažādām kafeinīciņām, veikaliem un neparastiem pieminekļiem 7) ir janogaršo Turku pica un kapsalons..:) 8) kuģu muzejs ( 7,50, bērniem- 4 eiro) + blakus muzejām ir slavenību iela ar kājas un roku nospiedumiem. Netālu no centra atrodās muzeju parks..ja kādam interesē muzeji..tur ir gan(dažus aprakstīšu) * Boijmans van Beuningen mākslas muzejs(10 eiro) *Architectuurinstituut muzejs (8, bērniem-pa velti) *Dabas muzejs ar dažādiem dzīvniekiem un dinozauru kauliem(5, bērniem -2,50 eiro) * Chabot- mākslas muzejs (6,50, bērniem pa velti) tur ir vēl citi interesanti muzeji, te viņi ir kā mudž..:) 9) slavenās kubiku mājiņas (2,50eiro) 10)sesdienās iespaidīgo tirgu, kur galu nevar redzēt..:) 11)busiņš kurš iet gan pa sauszemi un ūdeni ( amfibietocht) (19,50, bērniem-14,50 eiro) ir mazliet baismīgi ka viņš no sauszemes iebrauc tieši ūdenī..iesaku sēdēt priekšā...brr ir vērts pabraukt mazliet tālāk no centra tur atrodās dažādi interesanti parki viens no viņiem ir Zuidpark-skaista vietiņa pastaigai, var uzspēlēt tenisu, pavingrot ar trenažieriem (un viss pa velti). ir gan bērnu laukumi ar slidkalniņiem, gan lielajā trubām..kā arī bērniem džuņgļu taka..ūdensstrūklakas. es te varētu rakstīt un rakstīt jo te ir ko redzēt...un labprāt gaidam ciemos Rotterdamā...:)( ja kas varu pati izrādīt šo lielo un interesanto pilsētu)..