Japānas piezīmes. 3.daļa.

Turpinām:

10. Japāņi un saule. Japāņi baidās no saules. Jo gaišāks japānis, jo labāk. Un dāmas staigā ar saulessargiem, ar speciāliem saules aizsargiem (kaut kas līdzīgs kā garie cimdi, bet bez pirkstiem), ar cepurēm utt. Sajūta dīvaina, jo es šovasar tāda nosauļojusies... Visā Japānā tikai vienu japāni redzēju, kas sauļojās, un man ir šaubas vai tas maz bija japānis.

11. Japāņi un viss eiropeiskais. Japāņi ir bišķi aptrakuši un visu eiropeisko. Krāso matus brūnus vai pa visam izbalina. Gan dāmas, gan kungi. Vairāk gan jaunie japāņi. Izskatās savdabīgi.

12. Japānā ir ļoti grūti nopirkt pastkartes un pastmarkas. It īpaši ja nokļūsti mazākā vietā. Mazāka vieta var būt ,piemēram, trešā lielākā Japānas pilsēta - Osaka. :D Bet citās tiešām mazākās vietās, tas bija vesela romāna vērts pasākums. Un vēl japāņi ir ļoti loģiski cilvēki un viņi nesapot, kāpēc man vajag 8 pastmarkas uzreiz, ja rokās turu tikai vienu pastkarti. Bet ziniet, man tiešām gribējās nopirkt uzreiz 8 pastmarkas, jo tik grūti bija tikt līdz vietai, kur tās tirgo.. (ok, šis pasākums bija pilsētā, kur kādi 400 000 iedzīvotāji, īstā Japānas "mazpilsētā", kur arī vienlaikus angļu val. ir svešāka).

13. "13". Japānā man skaitlis "13", kaut kā bija visu laiku tuvumā. Dzīvoju 13. stāvā vienā viesnīcā, bet otrā viesnīcā 13.numurā, bet citā stāvā. Darba lietās biju atbildīgā 13. jautājumā. ... Bet nekas tāds nenotika. Tā kā Japāna un "13" ir viss ok.

14. Japāna un auto. Ja Japānā auto ir ar dzeltenu numura zīmi, tas nenozīmē, ka tas ir taksis kā pie mums, bet gan...mazlitrāžas auto, kuram dzinējs ap 1 l un līdz ar to mazāks nodoklis. Tādu ir tiešām daudz. Tiešām.

15. Japāna un japāņu auto. Ja domājat, ka Japānā tikai Nissan, Mitsubishi, Toyota.. u.c. japāņu auto, tad nekā - brauc merši, brauc BMW, pat VOLVO. Merši ir visādi - gan lielie, lepniem, kuriem vēl pat stūre tajā pusē, kur Eiropā. Jā, pareizi, atgādinu, ka Japānā ir kreisās puses kustība. Tātad merši ir arī mazie - A klase un jaunie no B klases. Bet VOLVO redzēju daudz (salīdzinoši), bet visi bija V70... laikam Zviedrija kādu kuģi atsūtījusi...