Parsteidzosa Keiptauna!

www.keiptauna.co.za Beidzot 2010.gads! Dienvidafrikai tas solas buut liels gads, jo seit notiks pasaulers cempionats futbola- pirmo reizi vesture tas notiks Afrikas kontinenta. Kopuma valsti futbola cempionata vajadzibam tiek pielagoti vai uzbuveti 9 jauni stadioni un viens no tiem arii Keiptauna. Tomeer staasts ir par keiptaunu, kas ir fantastiska pilseeta. Domajot par Afriku varbuut praataa naak melni beernelji ar salmu svaarcinjiem, Afrikas zveeri un tuklsnesainas ainavas... Arii tas seit ir, tacu Keiptauna parsteidz ar attiistiibu un dazzaadiibu. Kaa jau vecaakaa pilseeta Afrikas dienvidu galaa taa ir kulturaali visbagaataakaa, kur sadziivo gan kristietiiba, islams un daudzaas cilsu ticiibas... taapat arii arhitektuura ir veidojusies holandiesu un anglu iecelotaaju ietekmee. Dienvidaafrikas viinus var nopirkt arii Latvijaa un Groot Constantia viinu Napoleons pasuutiija savaa peedeejaa maltiitee. Tacu visvairaak paarsteidz daba. Pasaa pilseetas sirdii atrodas 1068m augstais Galda kalns, kuraa var uzkaapt pa 300 dazaadaam kalna takaam! Apkaart pilseetai ir divi okeaani, kuros mitinaas lielaas baltaas haizivis, barojas Afrikas pingviini un mazulus dzemde miermiligie Dienvidu puslodes vali. Atseviskos pilseetas rajonos, jaabuut uzmaniigam, ja atstaaj valaa logu vai balkona durvis, paviaani ir pietiekami izgliitoti, lai zinaatu, ka ledusskapii ir atrodama paartika:) Un tam visam pa virsu- flora! Visi pasaules augi pieder vienai no 6 augu valstiim un Cape Floral kingdom ir vismazaakaa un visbagaataakaa no shiim seshaam. Piemeeram, Amazones dzungli ir viena no siim valstiim un taa ir milziiga. Cape Floral kingdom aptver teritoriju 600km uz austrumiem no Keiptaunas un 200km uz ziemeliem no Keiptaunas. 2/3 seit sastopamo augu nav atrodami savvalaa nekur citur visaa pasaulee. Ah, nu nevar jau visu izstaastiit, tas ir jaaredz pasam:)))