Skaista vacijas pilseta Recklinghausen(:

Sveiki es jums pastastisu par skaisto vacijas pilsetu Recklinghausen Ja jus nolemjat braukt uz Recklinghausen uz ziemassvetkiem jus nenozelosiet par to jo ticiet man seit bus interesanti gan lieliem gan maziem...ir gaidami ziemassvetku tirdzini saluti lielie salateti un citas lietas ...pusaudziem seit ari bus labi jo seit ier daudz lielu un stiligu veikalu pa letu cenu ...Wiens no stiligakajiem veikaliem ir H&M ...Wel viens lets veikals ir C&A Recklinghausen ir mājvieta muzejs ikonas, kas ietver vairāk nekā 1000 pareizticīgo darbus no Krievijas, Grieķijā un Balkānu valstīs, kā arī agrīnās koptu kristiešu māksla no Ēģiptes. Icon muzejs - lielākais ārpus pareizticīgo pasauli - tika dibināta 1956.gadā un atsākta pēc remonta 2006.gada februārī par savu 50 gadu jubileju. Recklinghausen hosts gada Ruhrfestspiele, kultūras festivāls ar starptautisku reputāciju. Katru gadu ir kultūras programmu vairāku valstu un starptautisko teātra produkciju, sākot no 1 maija. 2008 iekļauto programmu spēlēt Speed plow starring Kevin Spacey un Jeff Goldblum kā viens no galvenajiem darbiem. Galvenās skatuves posms ir Ruhrfestspielhaus bet citi teātri un ap Recklinghausen piedalīties. Priekšā Ruhrfestpielhaus, kuru atjaunošanai 2001.gadā uzvarēja Vācijas Arhitektūras balvu, ir "Die Liegende Nr 5" slaveno skulptūru Henry Moore. Pie priekšā piemineklis no 1 pasaules kara upuru Lohtor ir liela skulptūra, kas vairāk nekā 30.000 ķieģeļu by Per Kirkeby.,,,,,Iesaku uz turieni braukt sagaidit ziemassvetkus un jauno gadu es so rakstu rakstiju tagad atrodoties Recklinghausen Uz recklinghausen var tikt ar lidmasinu Ryanair no lidostas Riga uz lidostu Dusseldorf/Niederrhein protams var tikt ari ar mashinu un autobusu....