JNS & Vika C2C2 2020, gatavošanās ceļojumam, līdz startam 221 dienas, 17 stundas, 50 minūtes

Dīvaini gan... tikko bija dažas dienas, tad mēnesis un nu esam gandrīz vai sākuma pozīcijā. Kronis ar to visu padarīšanu. Motociklu nomas uzņēmums nolēma visiem braucienu pārcelt uz oktobra beigām un konkrētāk - startēsim 31. Oktobrī no Orlando ar izlidošanu 29. Oktobrī no Arlandas lidostas. Avio biļetes ir jau pārbukotas. Vēl jāpārbuko līdz Arlandai.

Visas naktsmītnes ir pārbukotas, no dažām iepriekš bukotajām vēl joprojām gaidu refund, bet pa lielam tur tikai kapeikas vien ir. Šobrīd marštutu saglabāju esošo tomēr apsveru iespēju, ka varētu veikt izmaiņas un skatīties vairāk dienvidu virzienā tomēr man šķiet, ka tur varētu būt garlaicīgāk, kā iepriekš izveidotais maršruts. Drīzumā apskatīšu klimata īpatnības tādās vietās, kā Santa Fe, Cortez, un Page lai sarpastu vai mēs tajā posmā nenosalsim.

Pats stulbākais ir tas, ka faktiski dēļ airline kosjaka man tika atceltes ESTA un būs jātaisa no jauna. Lai arī lidojumus biju pārbukojis tomēr viens lidojums no Hītrovas uz Miami palika kā norezervēts. ASV CBP to uzskatīja kā mēģinājumu ieceļot ASV no Šengenas zonas laikā, kad tas ir liegts. Es tiešām ļoti ceru, ka tur nekāda ķeza nebūs un uz vēstniecību jāskrien nebūs. Mazliet nogaidīšu un tad es to arī kārtošu.

Ir viena pozitīva nots - ja vien nekas nemainīsies (un tas ir maz ticams) tad 30. Oktobrī tomēr būs iespēja vērot raķetes startu. Šobrīd uz to datumu ir paredzēts SpaceX CRS 21 starts - standarta cargo uz SKS. Lielāka skaidrība būs, kad šis datums būs tuvāks.

Lūdzu jautājumus komentāros. Tāpat arī gaidu ieteikumus no ceļotājiem par maršrutu.
šobrīd maršruts ir:
Orlando->St. Augustine->Pensacola->USS Alabama->Jackson->Vicksburg->Dallas->Amarillo->SanteFe->Mesa Verde park->Cortez->Forrest Gump point->Mexican Hat->Antelope Valley/Horseshoe Bend/Page->Zion national park->Hoover Dam->Las vegas->death Valley->Bakersfield->Six flags Magic Mountain->Los angeles.
Pats būtiskākais - vai nebūs jāsalst kādā no posmiem, ja ņem vērā, ka brauciens būs Novembrī (novembra pirmā puse)?

Ps. ja kādam vajag ASV nacionālo parku karti, kas ir derīga līdz augustam ieskaitot (carums septembrī), tad lūdzu rakstit man. Per cenu vienosimies.

Ja kāds man var piedāvāt tādu pašu karti, kas ir derīga līdz novembrim ieskaitot, arī lūdzu rakstīt man. Par cenu vienosimies.