Itālija neplānojot #5: Orvieto milzu aka

Izlēmām nebraukt uz Romu, bet doties dziļāk kalnos, kur nokļūt bez auto nav iespējams.
Pa ceļam uz nākošo naktsmītni sadomājām piestāt pusdienās, un nevaram beigt brīnīties kāpēc Orvieto vecpilsētā ir tik daudz tūristu? Izrādās šeit ir populāra, gigantiska, svītraina katedrāle - Duomo di Orvieto (Orvieto katedrāle).
VIDEO:
xxx

Tieši blakus viņai ieturam garšīgas pusdienas ar kārtīgu steiku un bez glutēna makaroniem. Viesmīlis ļoti cenšas nopārdot papildus lietas, bet mēs veiksmīgi izvairāmies, jo rēķins jau tāpat pāri 50€.

Pirms doties projām iekāpjam 16. gadsimta ūdens akā - Pozzo di San Patrizio (Sv. Patrika aka) - skats ļoti interesants. Līdz akas dibenam ir 248 pakāpieni un tam mēs neesam gatavi. Aka ierīkota, lai uzbrukuma gadījumā pilsētu apgādātu ar ūdeni. Aka ir 50m dziļa ar dubultās spirāles ejām, lai ēzeļi netraucēti dotos lejā un augšā. Vispār nekādus tūristu objektus nebijām paredzējuši skatīties, tā vienkārši sanāca - ceļotāju veiksme!

Šonakt paliekam Arezzo vecpilsētā, lieliska iespēja doties uz randiņu divatā, bieži jau tas nesanāk. Atrodam arī pašu foršāko bāru - bārmene skaļi dzied līdzi 80mito gadu hītiem un gatavo garšīgus kokteiļus. Tikmēr es baudu lokālo kraftu un garšīgās uzkodas, kas pienākas bez maksas tur pat pie bāra.

Laiks gana silts, bet nogurums ņem virsroku un dodamies gulēt. Rīt braucam vēl dziļāk kalnos.