Itālija neplānojot #2: Adrijas jūra

Otrajā dienā mums ir ļoti daudz iespaidu arī pati diena izvērtās pārāk gara un nogurdinoša. No rīta aizejam aplūkot pludmali blakus viesnīcai un vienīgie apmeklētāji ir mūķenes pilnīgi baltos lindrakos.

VIDEO

Nākošā pietura ir Pesaro vecpilsēta. Ļoti daudz apģērbu veikalu un cilvēku, izlaižam cauri dažiem kvartāliem un braucam tālāk uz šodienas galveno apskates objektu - Mezzavalles pludmali. Tur solās būt grandiozi piejūras kalnu skati un ir arī.

Kāpiens solās būt tikai 10 minūtes, bet tas ir ellīgi stāvs un akmeņains, pa vertikāli sanāca 150m. Šo skaistumu iemūžinam arī video no putna lidojuma, ko varēs redzēt video sērijās kad atgriezīšos. Visa pludmale ir kā nobārstīta ar mazām un lielām Mentos konfektēm. Nevaru beigt petīt smukos, perfekti gludos akmentiņus. Alise tikmēr metas iekšā Adrijas jūrā un mēs uzsākam trako kāpšanu atpakaļ kalnā.

Pa ceļam braucam cauri maziem ciematiem un vijīgiem serpentīniem, kur skati tik debešķīgi, ka ne izstāstīt, ne parādīt. Mirklī kad parādas uz ceļa iespēja apstāties mēs lecam ārā un baudam - kalni, vīnogu plantācijas, olīvu koki un burvīgas Itālijas ainavas. Afigeķ.

Tālāk bija jānokļūst līdz mūsu mājai kalnos pie ezera. Tas prasīja teju 3h. Ātri satumsa un ar pedāli grīdā lidot cauri tuneļiem un serpentīniem bija stresa pilns izaicinājums. Otrkārt navigācija mūs aizveda uz pilnīgi citu vietu un nācās papildus 30 min braukt līdz galamērķim. Kad galīgi beigti un noguruši centāmies pagatavot vakariņas izrādījās, ka nopirktā gaļa ir sabojājusies. Besis nereāls. Karsta duša, auksts alus, vakariņās brokastu maizītes un dodamies gulēt. Piedzīvojumi turpinās.