Jūrkalne

Tiklīdz tuvojas kādas garākas brīvdienas, tā mēs vienmēr cenšamies izbraukt no Latvijas, jo citur jau vienmēr zāle ir zaļāka... bet vārdiņš „krīze” šobrīd ir aplauzis sapņu spārnus un mūsu brīvdienu plāni kļuvuši piezemētāki. Domājot, kurp varētu uz pāris dienām aizmukt no Rīgas trokšņiem un kņadas, atcerējāmies par Jūrkalni. Šī nu reiz ir tā vieta, kuru iesaku apmeklēt ikvienam, un ne jau tikai uz vienu dienu, bet uz vairākām. Un ne jau tādēļ, ka te būtu kādas šikas pilis, muzeji vai kāds cits „liels” iemesls, bet tikai tādēļ, ka fantastiskā, tīrā vidē var baudīt MIERU. Jā, tieši tas pietrūkst cilvēkam, kurš dzīvo uz „akmeņiem” un ir darbā stresa pārņemts. Pavadījām šeit 3 dienas, bijām apmetušies jaukā un plašā kempingā, kura saimnieks gādāja par to, lai mums netrūktu malkas un ūdens. Pastaigas gar jūru, kuras krastu nav paspējuši piecūkot Rīgas puses cūkmeņi, bija tīrā bauda. Un vēl – mums paveicās sastapt vietējo zvejnieku, kuram nebija tukši tīkli... Viņš stāstīja, ka cepta iesālīta bute ir garšīgāka par šašliku. Nolēmām to pārbaudīt. Tik tiešām – ar sāli un ķiploksāli apkaisīta un uz uguns pašu cepta tā bija visgardākā zivs kādu bijām ēduši, un nenoliedzami labāka par iepriekšējā vakarā māgā stumto gaļu. Rezumē: Jūrkalne var lepoties ar 20 metrus augsto Jūrkalnes stāvkrastu un zilgano jūras ūdeni, kurš pēc Vecāķu pludmales liekas gluži vai kristāldzidrs Ja ir iespējams atrast zvejnieku ar lomu, nopērkat kādu zivtiņu un pamēģiniet to pagatavot uz ugunskura. Nebaidīšos apgalvot, ka sanāks gardāk kā visiem TV Mārtiņiem :) ''Sajā aprakstā zem vārda "kempings" ir jauka teltsviešu plaviņa ar sauso tualeti, bez dušām. Tas informācijai, lai nemaldinātu tos, kas kempingos pieraduši atrast dušas. Un protams – saudzēsim dabu, lai būtu prieks atgriezties!!!