Viena diena Luksemburgā.

26.10.2018. kopā ar sievu esam iecerējuši doties vienas dienas pārgājienā, tāpēc pēc brokastīm hostelī () dodamies uz Luksemburgas pilsētas galveno dzelzceļa staciju. Stacijā nopērkam biļetes līdz pieturai Mersch, kas derīgas arī tālākam braucienam ar autobusu līdz pārgājiena starta punktam - ciematam Hollenfels. Vilciena atiešanas laiks ir 8:16. Agra paskatās, ka vilciens atiet no 9.perona. Kad līdz tam aizejam, vilciens jau gaida. Pirms iekāpjam vagonā, kādam vilcienā esošam cilvēkam jautāju, vai vilciens iet mums vajadzīgo staciju. Man nav šaubu, ka esam saņēmuši apstiprinošu atbildi, tāpēc kāpjam vilcienā, kas pēc mirkļa jau sāk braukt. Pēc 5-6 minūšu brauciena Agra, skatoties kartē telefonā, izsaka šaubas par to vai mēs braucam pareizā virzienā. Pēc brīža esam konstatējuši, ka braucam pretējā, nepareizā virzienā. Izrādās vilciens iet nevis uz Mersch Luksemburgā, bet gan uz Metz Francijā. Izkāpjam pirmajā pieturā Francijā – Hettange-Grande. Atpakaļ biļete uz Luksemburgas pilsētu maksā piecreiz dārgāk nekā mūsu jau nopirktā biļete. Pēc pāris desmitu minūšu gaidīšanas ar citu vilcienu atgriežamies Luksemburgas pilsētā, no kuras ar jaunām biļetēm un pareizo vilcienu beidzot nokļūstam līdz stacijai Mersh. Iepirkuši atspirdzinājumus ceļam, ar autobusu tiekam līdz Hollenfels.
Ap plkst. 12:00 no Hollenfels pils (https://youthhostels.lu/en/activities/hiking/hiking-trails/hiking-trail-1-hollenfels-luxembourgun) sākam pārgājienu. Agra ir ielādējusi telefonā pārgājiena maršrutu. Nekādas konkrētas, informatīvas norādes maršrutam dabā nav, ceļi un takas ir vairāki, atliek vien izdarīt izvēli pa kuru ceļu doties. Pēc pusstundas gājiena pa izvēlēto taku cauri mežam konstatējam, ka virziens nav īstais, līdz ar to pa citu taisnāku ceļu atgriežamies Hollenfels ciematā. Pārbaudījuši trases maršrutu uzmanīgāk, no Hollenfels beidzot atrodam pareizo taku, pa kuru ejam Luksemburgas pilsētas virzienā. Takas pārmaiņus šķērso gan mežus, gan laukus, gan parkus. Pa ceļam pie kādas lauku mājas redzam dažādus mājdzīvniekus – ēzelīšus, cūciņu, kazas, balti raibu teliņu ar un brūnu govju ganāmpulku. Luksemburgas pilsētas tuvumā apskatām virkni skaistu lauku privātmāju, ap kurām plešas augļu un dārzeņu dārzi un labības lauki. Kad tiekam savā naktsmītnē Luksemburgas pilsētā, konstatējam, ka šodienas pārgājiena garums sasniedzis 36 km. Interesants pārsteigums bija uzzināt un redzēt, ka arī Luksemburgā ir savi meži, dārzi un lauki, kuros pat tiek audzēti dažādi mājdzīvnieki, augi, augļi, dārzeņi un labība. Patīkami bija arī vērot perfekto sakoptību jebkurā vietā Luksemburgā. Viss izskatījās tā, it kā katras mājas un lauka īpašnieks vēlētos pārspēt kaimiņus sava īpašuma krāšņumā.
Hollenfels pils.
Hollenfels.
Pārgājienā no Hollenfels uz Luksemburgas pilsētu.
Kopstal. Luksemburga. Pārgājienā no Hollenfels uz Luksemburgas pilsētu.