Ar nomas auto "pret spalvu"

Šo lasīt kāda jēga laikam būs tikai automobilistiem.
Vakar izbraucu ar īrēto auto. Ko lai saka - grūti gāja. Nekad neņemiet auto ar mehānisko ātrumkārbu, ja braukšanas vieta ir Anglija, Austrālija, Kipra vai cita valsts, kur satiksme notiek nevis pa ceļu labo pusi, bet pa kreiso, tātad atšķirīgi no mums pierastās! Jo jūs sēdēsiet auto labajā pusē, kas gan nav lielākā problēma, un visi auto vadības kloķi tad būs jums neierastās vietās. Īpaši kaitinoši ir tas, ka ātrumu pārslēgs ir kreisajā pusē, jo labā roka ierasti sniedzas pēc tā, bet tur ir tukšums! Mašīnas gabarīti arī ne uzreiz "iesēdīsies" galvā; svarīgi, lai šis iesēšanās periods beidzas ātrāk par kāda negadījuma laiku; piemēram, es negaidīju, ka mana auto kreisās puses riteņi būs tik "tālu", un par mata tiesu nobraucu gar padzilu grāvi kreisajā pusē.
Auto nomas maksa bija smieklīgi maza - ap 5 eiro dienā! Tomēr ir vērts maksāt kaut 2x vairāk, un paņemt mašīnu ar automātisko kārbu. Būs daudz mazāk uztraukumu auto sakarā, un tas ir ļoti svarīgi, jo šis stress var likt aizmirst par citu "dīvainību" - ka arī kustība notiek pa ceļa kreiso pusi nevis labo... Man tieši tā gadījās. Krāmējoties ar auto kloķiem, pēc kāda kārtējā pagrieziena sāku braukt ... pretēji "spalvai"! Labi, ka tas notika mazpilsētā (Polis) un nelielā ātrumā: kādu laiku jau braucu pa tukšu ceļu, kad pēkšni pamanu, ka man pretī pa "manu" joslu kustās auto! Ātri noreaģēju un strauji pagriezu pa kreisi, lai tiktu pareizajā joslā. Numura zīmes nomas automašīnām Kiprā ar gudru ziņu ir koši sarkanā krāsā - tā visi pārējie satiksmes dalībnieki jau laikus var sagatavoties visādiem brīnumiem...