Sicīlija, Mondello pludmale

6. Diena otrdiena, 21.08.2018
Piecu dienu laikā ir jau nobraukts 1125 kilometru. Skūterim sāk mirgot eļļas lampiņa. Tamdēļ šodien lemjam doties uz Mondello pludmali, bet pirms tam parādīt skūteri īres kompānijai.
AutoMania džeki gudru seju pārbauda eļļas līmeni un paziņo mums, ka vēl vienu dienu tam noteikti nekas nenotiks, lai braucam droši.
No sākuma dodamies uz Stabilimento balneare Playa Bonita / Areja mare.

Informācija Googlē ir novecojusi un tur nav atrodams piedāvātais serviss. Ir tikai akmeņaina pludmale. Tas neattur mūs no vēlēšanās nopeldēties. Mazāk rūdītiem cilvēkiem, kādi esam mēs, peldēt šādā pludmalē bez apaviem ir grūti, jo ir ļoti akmeņains.
Atveldzējušies nolemjam uzbraukt tuvējā kalnā Pizzo Manolfo , lai iegūtu vairāk bilžu.

Arī šeit Google mūs pieviļ, jo ceļš izbeidzas privātmājās.
Lemjam doties atpūsties pie jūras, bet šoreiz pie Albaria Club.

Šeit pludmale ir smilšaina un līdz ar to cilvēku ļoti daudz. Te jūs varat noīrēt sauļošanās krēslu un saulessargu. Tuvējos veikalos nopirkt visu nepieciešamo atpūtai.
Vakarā atpūta un gatavošanās doties prom no Sicīlijas