Trapani and Marsala

5. Diena (20.08.2018)
Šodien dosimies uz Trapani un Marsala. Abas atrodas pie jūras.
Ceļu līdz galamērķim neplānoti esam izvēlējušies caur kalnu galotnēm. Tā nu mēs mokām savu skūteri ar ilgstošu ceļu kalnā. Laiks ir apmācies. Esam sasnieguši pirmos mākoņus, bet virs tiem ir draudīgi lietus mākoņi. Tie neļauj saulei mūs sildīt un sola mūsu sasmērēt. Sasniedzot 650 metrus virs jūras līmeņa apstājāmies pie mazas kafejnīcas U Zù Caliddu.

Kafija un uz vietas cepts cruasāns ir tieši laikā, lai sasildītos.
Tālāk iegriežamies vēl kādās mazpilsētās, kur papildinām apģērbu krājumus.
Esam nokļuvuši līdz Trapani un konstatējām, ka sabojājies telefona lādētājs. Tālāk būs jādodas pēc ceļu norādēm un kartes.
Arhitektūra šeit neatšķiras no iepriekš redzētās , tamdēļ tai lielu uzmanība nepievērsām. Patiesībā arī nogurums liek par sevi manīt. Vairs negribas visur stāties.

Noskaidrojām, ka Sicīlijā pakaroni garšo pat kaķiem.
Izstaigājuši pilsētu un paēduši, dodamies uz jūras sāls ieguves vietu un muzeju Saline Di Trapani.

Te jūras ūdeni sapilda rezervuāros un tad ļauj sālim noslāņoties un ūdenim izžūt. Procesu atkārto tādējādi iegūstot sāli. Sāli sadauza gabalos un izceļ krastā žūt. Visu veic roku darbs. Te ir iespēja iet dubļu un sāls peldē, bet atsakāmies no piedāvājuma nepaņemto peldkostīmu un savainoto kāju dēļ.
Nākamā pietura ir "Cantina Sociale Birgi" vīna ražotnē.

Pašā ražotnē bija atgadījusies kāda tehniska kļūme, kuras dēļ mums nebija iespēja apmeklēt to. Turpat uz vietas var iegādāties izlejamo vīnu. Mums bagāžniekā ir tikai 0,5 litru neizdzerta ūdens pudelīte. Iztukšojam to un piepildam ar 'Nero d'Avola'. Tas mums izmaksā 70 centus.