Teatro de Andromeda and Agrigento

4. Diena (svētdiena)
Šodien nospraudām galamērķi Agrigento. Būt Sicīlijā un neapskatīt slavenos tempļus mēs nevarējām.
Ceļš ir tāls tamdēļ ieplānojām pieturvietas rīta kafijai un Teatro de Andromeda.

Teatro de Andromeda atrodas augstu kalnos 1000 metru virs jūras līmeņa. Tur saimnieko Kristiāns, kura tēvs skulptors ir šī parka autors. Kristiāns ir ļoti laipns un viesmīlīgs. Nekavējoties piedāvā mums izmantot labierīcības, padzerties ūdeni un paša darinātu vīnu. Tālāk ļauj mums netraucēti izstaigāt parku.
Ieejas maksa 5 eiro.
Izstaigājuši parku devāmies uz Agrigento. Pašai pilsētai mēs šoreiz uzmanību nepievērsām, bet uzreiz devāmies uz tempļiem. Tempļi un pārējie apskates objekti ir izvietoti garā rindā ar trīs vārtiem.
Pie austrumu un rietumu vārtiem var iegādāties biļetes. Ir vēl vieni vārti, tuvāk rietumu pusei, kur ir ieeja tikai ar jau nopirktām biļetēm. Navigācija mūs atveda tieši pie šiem vārtiem. Nolikuši skūteri stāvvietā devāmies iekšā. Te sargs mums laipni, bet itāliski stāsta kur un kā atrast ieeju un biļetes.
Iebraucām rietumu ieejas stāvlaukumā. Jāpiebilst, ka izmantojot stāvlaukumu nav obligāti. Te ir daudz vietu kur varat novietot savu transporta līdzekļi bez maksas.
Vēl pirms kasēm nu jau angliski runājošs itālis mūs nobiedē, ka attālumi te ir gigantiski un ar kājām izstaigāt parku un atnākt atpakaļ uz stāvvietu mums aizņemtu 5 stundas. Tādēļ viņi piedāvā pa 3 eiro uz vienu galu braukt ar taksi. Tā arī darām un uz austrumu vārtiem braucam ar taksi. Patiesībā šo pašu ceļu var braukt ar shuttle busiņu, kurš brauc pa teritorijas iekšu. Noguruma un laika trūkuma dēļ nolemjam uz dārzu neiet un pērkam biļeti tikai uz tempļiem 12 eiro.

Skati šeit ir iespaidīgi. Teritorijā ir kafejnīca un labierīcības.